Funcionamento e convivencia

Listado definitivo das actividades extraescolares. Curso 2016-17

Despois duns par de cambios nas actividades extraescolares , xa temos o listado defin itivo. Poden velo no arquivo adxunto.

NOVAS NORMAS COMEDOR

Normas do Comed

¡¡PURIÑA TRABALLOU NO NOSO COMEDOR ESCOLAR!!. A INTEGRACIÓN, UNHA REALIDADE

A INTEGRACIÓN LABORAL DAS PERSOAS CON SÍNDROME DE DOWN FIXOSE REALIDADE NO CEIP A SANGRIÑA CANDO PURIÑA COMEZOU A TRABALLAR NO NOSO COMEDOR.

NORMAS COMEDOR

Funcionamento e convivencia do comedor escolar

FUNCIONAMENTO E CONVIVENCIA DO COMEDOR ESCOLAR

• Descrición do servizo:

O Comedor Escolar é un servizo dependente da ANPA (Asociación de nais e pais de alumn@s).

A ANPA oferta, organiza e xestiona na súa totalidade o servizo contratando unha empresa externa para a elaboración dos menús e o subministro dos mesmos, así como de todo o material necesario para levar a cabo o servizo.

O Comedor Escolar contribuirá ó proceso de formación integral de todo@s @s alumn@s creando hábitos sans de alimentación, hixiene e boas maneiras na mesa, fomentando a colaboración e boas relacións entre @s compañeir@s e persoal de comedor, respectando os materiais e os espazos e cumprindo as normas e suxerencias do persoal.