Samaín

Xa está aquí! Halloween, Samaín, noite de defuntos

Xa están chegando, xa están aquí!

Cabazas, mouchos, pantasmas, caveiras, candeas...

Invetiga, descobre!

Que é o Samaín?

A tradición de tallar cabazas por defuntos

As cabazas como alimento e as súas propiedades medicinais

Queres pasar un rato divertido?

Maquíllate

Decora

<

OS NENOS DE 5º EP CONTÁRONLLE AOS NENOS DE 3º O CONTO DOS TRES PORQUIÑOS NO SAMAÍN!!

ESTE ANO PARA CELEBRAR O SAMAÍN DECIDIMOS QUE OS NENOS E AS NENAS MAIORES LLES CONTARAN HISTORIAS DE MEDO AOS MÁIS PEQUENOS. A HISTORIA QUE LLE CONTARON FOI: OS TRES PORQUIÑOS!!

ESPERO QUE VOS GUSTE TANTO, COMA AOS NENOS E NENAS DE 3º DE PRIMARIA!!

AS TERRORÍFICAS CANCIÓNS DO NOSO SAMAÍN

Aquí están os esperados vídeos dos nosos artistas en SAMAÍN.

MOITAS FELICIDADES AOS PARTICIPANTES!!!!!!

O SAMAÍN EN INFANTIL!!!

HOLA!!! AQUÍ VOS DEIXO UNHA PEQUENA REPORTAXE DA FESTA QUE FIXEMOS OS DE INFANTIL NO SAMAÍN. ESPERO QUE VOS GUSTE!!

UN SAMAÍN DE CINE!!

Estimadas familias

PREPARANDO O SAMAÍN

O equipo de bilbioteca BIBLIOPEPIÑO preparounos unha serie de recursos e actividades para festexar o SAMAÍN o vindeiro 30 de outubro.

CONTACONTOS ORGANIZADOS POLA BIBLIOTECA

16/11/2013 22:36
Europe/Madrid

O pasado mes de outubro a BIBLIOTECA ESCOLAR, celebrou o seu DÍA INTERNACIONAL . Por 4º ano, organizou unhas SESIÓNS DE CONTACONTOS na que o alumnado maior (de 3º a 6º) preparou uns contiños para escenificalos diante dos compis máis pequerrechos (de infantil a 2º).

O SAMAÍN EN INFANTIL

Este ano os nenos e as nenas de Educación Infantil, disfrutaron dun día moi especial con talleres de cociña, cortos de medo, talleres de Frankestein e, unhas merendas monstruosas feitas polas familias dos nenos e nenas de 3 anos. Non vos perdades a reportaxe fotográfica, que estamos seguros que vos encantará!!

OS NENOS DE 4º A E OS PEQUERRECHIÑOS DO COLE, DESFRUTANDO O SAMAÍN

Os nenos e nenas de 4º A, seguimos pasándoo de medo cos pequerrechiños do cole preparando o Samaín!

Nenos de 5 anos e 4º A preparando o SAMAÍN

Así foi como preparamos os adornos de  Samaín os alumnos de 5 anos coa axuda dos nenos de 4º A ( Prema na imaxe para velo)