Libros de texto

RESOLUCIÓN VALES E FONDO DE LIBROS

A listaxe definitiva de Vales e Fondo Libros para o curso 2021-2022 pódese consultar no portal educativo accedendo ao servizo Fondo Libros> CIDADÁNS

Deixamosvos un pequeno titorial para intentar solventar calquera pequena dúbida sobre o acceso:

Recordamos que os libros de LINGUA GALEGA, LINGUA CASTELÁ E MATEMÁTICAS de 4ºde Educación Primaria e de 6º de Educación Primaria serán entregados de balde a todo o alumnado.

A listaxe definitiva tamén estará publicada no Taboleiro de anuncios do centro  (entrada principal do cole) durante esta semana de LUNS A XOVES en horario de 14.00h a 20.00h.

Un saúdo,

O Equipo Directivo.

LIBROS DE TEXTO 2021-2022

LISTA LIBROS CURSO 2020-2021

Achegamos a lista de libros para o vindeiro curso 2020-2021

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-2021

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Accede todo o alumnado que o próximo ano curse  1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

OS ALUMNOS/AS QUE VAN PARA 1º DE ESO DEBERÁN PRESENTAR A SOLICITUDE NO INSTITUTO.

PRAZO DE PRESENTACIÓN: do 20 de maio ó  19 de xuño 2020.

HORARIO DE SECRETARÍA: de Luns a Venres de 10:00 h á 13:00 h.

DOCUMENTACIÓN:

- Fotocopia do Libro de Familia (de tódalas páxinas) onde figure o alumno e os demais membros computables da unidade familiar. En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor

- Certificado de Convivencia -de ser o caso-

- Certificado de Familia Numerosa -de ser o caso-

- Certificado de Minusvalía - de ser o caso, tanto se procede por o propio alumno ou por algún outro membro da unidade familiar-.

- Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007- de ser o caso-.

Para mais información porse en contacto co centro a través do teléfono 886 110 081 ou ó correo electrónico ceip.asangrinha@edu.xunta.es

Tamén se pode consulta á convocatoria no PORTAL EDUCATIVO DA XUNTA/FONDO  LIBROS. https://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Listaxe defiitiva

Para a túa comprobación,pincha no arquivo adxunto ( Abaixo a dereita)

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNOS ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Relación de alumnos admitidos no fondo solidario de libros.

Consulta a lista pinchando do fichero adxunto ( abaixo e a dereita)

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-18

SE CLICADES NO ENLACE TEDES A LISTA DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR.

LIBROS TEXTOS 2013-14

Clicade no arquivo adxunto e poderedes ver a listaxe de libros para o presente curso escolar.

LIBROS DE TEXTO 2012-13

No arquivo adxunto poderedes ver os libros para o próximo curso escolar. un saúdo