Información aula de 6º

Estimadas familias, trala aparición de 4 casos positivos na aula de 6ºA EP (18 alumnos) nos últimos 7 días, superando o 20% establecido no protocolo, considérase necesario corentenar como contactos estreitos ao resto de alumnado da aula agás o alumando que:

1.-Teña a pauta de vacinación completa anterior ao 26 de xaneiro de 2022 .Se foi positivo nos últimos 6 meses e ten unha dose da vacina anterior a esa data actúase como se tivese a dose completa .

A corentena domiciliaria é de 7 días a contar dende a data de contacto co último caso positivo (día 10 de febreiro) se se realiza PDIA (PCR ou test de antíxenos en sitio homologado), non en domicilio entre o 5º-7º día, ou de 10 días si non se realiza PDIA.

Achegase a información de contactos con corentena e contactos en vixianza.

Un afectuoso saúdo.

A Equipa Directiva