Unha homenaxe en pedra a Antonio Fraguas

O alumnado do Ceip A Maía participou xunto cos outros colexios do Concello de Ames nesta actividade proposta polos Equipos de Normalización Lingüística: unha homenaxe en pedra a Antonio Fraguas  no Día das Letras Galegas.

Plasmamos sobre lousas os versos do Cancioneiro de Cotobade e pendurámolas das árbores e  nos bancais do paseo fluvial para que a veciñanza de Bertamiráns tamén as desfruten, ao tempo que recitan os seus versos: "Eu son o vento que me presento, vou e veño coma un cataventos. Son o vento que nunca está quedo". "Teño unha herba na horta, pasa por riba do muro, se o teu camiño é val, o meu tamén é seguro", que posteriormente iremos a colocar nun dos parques do paseo fluvial de Bertamiráns.

Premer na imaxe para poder ver as laxas feitas polo alumnado de educación infantil e primaria.