blogue deA Maía

INFORMACIÓN SOBRE O PROGRAMA APEGO

Recibimos esta información desta actividade dentro do porgrama Apego do Concello de Ames  e a compartimos con toda a comunidade educativa para unha maior difusión.

Está aberto o prazo de inscrición para actividade CONTOS EN FAMILIA de CRIS DE CALDAS E XABI DO CAMIÑO.

Será na  Casa da Cultura do Milladoiro o venres, 19 de ABRIL, ás 18.00 h e vai dirixida a familias con crianzas de 0 a 6 anos interesadas en coñecer propostas de contos e música apropiadas para as diferentes etapas da crianza.

Exposición dun amplo catálogo de obras axeitadas para a infancia, contos, música en directo e libros esenciais para tratar temas clave na crianza conforman esta actividade na que compartiremos as experiencias e inquedanzas que queiran comentar as familias interesadas.

Se queredes anotarvos, xa sabedes, enviádenos un correo a normalizacion@concellodeames.gal indicando:

-Nome e apelidos das persoas que vaiades vir

-Idade das crianzas

-Teléfono de contacto

Día de Rosalía

Vídeo Día de Rosalía.

Os Oficios (2º Primaria)

Ao longo destes dous trimestres os menos de 2º de primaria asistiron a unha pequena charla das súas familias como complemento a temática que estamos traballando na aula. As familias prepararon actividades e os rapaces puderon preguntar o que quixeron.

Abrir o PDF para ver o traballo sobre os oficios que realizou o Segundo Nivel de Primaria

CERTAME LITERARIO CONCELLO DE AMES

Informamos e difundimos o CERTAME LITERARIO DO CONCELLO DE AMES animándovos a participar no mesmo!

(Cartel, bases e ficha de participación nos arquivos achegados)

A coordinadora do EDNL do CEIP A MAÍA.

Mercedes Blanco

LÚA TRIANGULAR. NADA É IMPOSIBLE

Desde o Equipo de Dinamización e Normalización da Lingua queremos difundir esta información por se é do voso interese.

Este venres, 1 de marzo, ABRIU O PRAZO DE INSCRICIÓN para a sesión de contos con música de JARA ORTIZ, denominada LÚA TRIANGULAR. NADA É IMPOSIBLE

Trátase dunha sesión de contos que mestura música, teatro e humor e que nos propón unha viaxe activa e creativa ao País dos Contos para vivir aventuras que transformaran o mundo nun lugar mellor, máis diverso e máis xusto no que todas e todos teñamos igualdade de dereitos.

Esta nova actividade Apego coa que festexamos o día da Muller será venres, 8 de marzo, na Casa da Cultura do Milladoiro ás 18.00 h e está pensada para familias con crianzas a partir de 3 anos.

Lembrade que para anotarvos tedes que enviar un correo a normalizacion@concellodeames.gal indicando:

-NOME E APELIDOS DAS PERSOAS QUE IDES VIR

-IDADE DOS/AS NENOS/AS

-TELÉFONO DE CONTACTO

OLLO!!Non se admitirán inscricións fóra de prazo e as prazas asignaranse por orde de recepción de solicitude.

Tedes toda a info no cartel que vai anexo.

Día internacional de Lingua Materna

O día 21 de febreiro é o día internacional de Lingua Materna polo que vos deixamos esta ligazón, na que a académica de número, María López Sández da REAL ACADEMIA GALEGA  escribe sobre el. Por ese mesmo motivo e para celebrar tamén o Día de Rosalía, María estivo o mércores 21 no noso colexio, dando unha charla para o alumnado e 5º e 6º de Primaria. Foi un luxo e por iso vos convidamos a ler este artigo seu:

Programa Rosalía do Concello de Ames

Dende o Departamento de Normalización Lingüística queremos difundir esta información que nos chegou do concello de Ames para animar a todos os interesados e interesadas a participar nas actividades que organizan dentro do programa Rosalía. Adxúntanse pdf con actividades e cartel.

POR UN NADAL NOSO!

Dende o Departamento de Normalización Ligüística queremos compartir o documento que se adxunta:

VISITA DO ALUMNADO DE SEGUNDO Á AULA DA NATUREZA

O alumnado de Segundo de Primaria realizou una saída a Aula da Natureza onde elaborou unhas maquetas. Podedes ver o resultado no arquivo achegado.

SAMAÍN e MAGOSTO

Dende o Equipo de Normalización Lingüística, achegamos dous PDF coas celebracións do MAGOSTO e SAMAÍN, que podes ver/descargar se clicas en ADXUNTOS.