Abalar

Consellería de Educación

Proxecto Salvavidas: Espazo cardioprotexido

Estimadas nais, pais, familias

Dende a ANPA e o centro estamos a promover unha campaña solidaria para que o noso centro sexa un "espazo cardioprotexido" coa intalación de un desfibrilador. Esta iniciativa enmárcase dentro do Proxecto Salvavidas.

Para conseguilo pedimos a vosa colaboración mercando a pulseira solidaria coa que se pretende financiar o proxecto.

Para adquirilas é moi doado, todas as tardes haberá un membro da ANPA no centro, ou tamén dirixíndovos a calquera membro da directiva da ANPA.

Moitísimas grazas pola vosa xenerosa colaboración.

Alerta de nivel LARANXA por refachos de vento superiores a 100km/h mañá xoves día 16

A Axencia Estatal de Meteoroloxía e MeteoGalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso de nivel LARANXA por refachos de vento superiores a 100km/h, que comezará mañá, xoves día 16.01.2020 ás 06.00 horas e prolongarase ata as 19:00 horas. Este adverso afectará ás zonas de predición meteorolóxica da totalidade das provincias de Pontevedra e A Coruña e a Mariña de Lugo.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

1. A SUSPENSIÓN DE ACTIVIDADES NO EXTERIORnos centros educativos situados nas zonas de predición meteorolóxica afectadas.
  2. A autoridade educativa comunicará esta incidencia ás direccións dos centros escolares afectados, solicitando que leven a cabo esta medida e fagan un seguimento dos partes meteorolóxicos durante a xornada na que se desenvolverá este adverso.
  3. Para o caso de que as circunstancias da localidade onde se atopa o centro, supuxesen un risco superior ao declarado e pasase a unha declaración de nivel superior, as direccións poderán adoptar as decisións oportunas respecto da suspensión das actividades extraescolares.

Plataforma Lingua Inglesa 1º e 2º EP

Benqueridas familias de 1º e 2º de Primaria:

Para poder usar dun xeito eficiente a plataforma Edmodo que vos enviou o teacher de Inglés seguiremos estas pautas:

1.- Para darse de alta usaremos a opción "alumno", poñendo o nome do alumno ou alumna correspondente. Se poñedes o voso será máis complexo xestionar a clase.

2.- O código serve para entrar na aula virtual. Se xa se usou para darse de alta como "proxenitor", igual teredes problemas para reingresar como "alumno". De ser así, usade un correo electrónico distinto.

3.- Lembrade que a importancia de usar esta plataforma é tanta como vós lle dedes. Serve para saber como vai a temporización dos contidos e para que vos cheguen exercicios de repaso.

Houbo familias que ingresaron como "proxenitores" e logo non puideron dar acceso ao "alumno", polo cal era imposible interactuar co mestre.

Se tedes dúbidas, remitídellas ao docente por medio da axenda do alumnado.

Grazas.

Boas festas e feliz aninovo 2020

O CEIP A MAÍA deséxavos  boas festas e un ventureiro aninovo 2020.

Eliximos unhas estrofas do  poema "A luz do Nadal" de Antonio García Teijeiro para a felicitación, esperamos que vos guste tanto como a nós.

A LUZ DO NADAL

que acougue

Canción!

Apadriñamentos lectores

Durante o trimestre pasado 6º de Primaria estivo fomentando a lectura entre o alumnado de Infantil por medio do ancestral rito de "contar contos". Que nunca perdamos este costume!

Festival de harmonías!

O profe Jorge regalounos un pequeno festival de melodías de nadal coas súas harmónicas!

AVISOS VARIOS

1.- Recollida solidaria de produtos de Nadal e de hixiene persoal

Nestes últimos días de trimestre queremos solicitar a vosa colaboración para unha recollida solidaria de produtos de nadal e produtos de hixiene persoal.

Podedes traelos até o venres 20 pola mañá e depositalos na conserxería do centro.

Forma parte dunha campaña do Concello de Ames, que culminará cunha andaina solidaria en favor do Banco de Alimentos Municipal, que se realizará o venres 20 de decembro ás 17:30h.

2.-  Entrega de boletíns

Os boletíns informativos entregaranse o venres 20 de decembro, igualmente, os que teñades acceso a Abalar Móbil, poderedes consultalo a través da aplicación.

3.- Vacacións de Nadal

Comprenderán desde o día 21 de decembro de 2019 ata o día 7 de xaneiro de 2020, ambos inclusive. É dicir, retomaremos a actividade lectiva o mércores 8 de xaneiro de 2020.

En nome de todo o persoal deste centro e no meu,  queremos agradecervos a vosa inestimable colaboración no noso día a día así como aproveitamos para desexarvos un feliz 2020!.

Recollida solidaria

Estimadas nais, pais, familias

Podedes traerlos até o venres 20 pola mañá e depositalos na conserxería do centro.

Nadal no centro

25N: Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra a Muller

25 Nov 2019 00:00
25 Nov 2019 23:59
Europe/Madrid

Conmemorámolo por medio da realización de camisolas decoradas polo alumnado de 5º e 6º de Primaria.

LIGAZÓN

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 1 invitado conectados.