Paco Nogueiras con infantil na Maía

Os pequenos de infantil, antes de comezar as vacacións, puderon disfrutar da actuación de Paco Nogueiras organizada polo Equipo de Infantil. Aínda que ao inicio estaban algo tímidos, despois cantaron e bailaron sen parar a pesar da calor. Brincavai, O samaín, O antroido move o corpo e En Galego, son as súas cancións preferidas..... Pasámolo xenial! Grazas Paco!

Xogos de fin de curso

Para rematar o curso, o equipo de extraescolares do Ceip A Maía coordinado por Mavi, organizou uns xogos con auga e balóns que puxeron a proba a axlidade e destreza dos pequenos e dos maiores. Nesta montaxe están os alumnos de infantil e os de 4º de primaria pasando unha divertida mañán!

Neste video realizado por Paco, están os alumnos de 4º, 5º e 6º pasandoo xenial cos xogos de auga dirixidos por Mavi.

Tedes máis videos tamén nos blogs de infantil.....

E os alumnos de 5º realizaron tamén este obradoiro de percusión:

traballos de relixión

Algúns dos traballos de relixión católica realizados ao longo do curso 2016-2017 polos alumnos de infantil e primaria.

1ºA e 1ºB visitaron Marcelle

Os alumnos de 1ºA  e de 1ºB  fixeron estos debuxos do que máis lles gustou despois da excursión para coñecer o Parque da Natureza de Marcelle.

Neste enlace podedes acceder á información que ten o parque sobre os seus animais: AQUÍ+

Alumnos de 1ºC no Parque da Natureza de Marcelle

Os alumnos e alumnas de 1º do Ceip A Maía fixeron unha visita cos seus profes ao Parque da Natureza de Marcelle, onde disfrutaron dunha visita guiada. Despois, no colexio, debuxaron os animais que viron.

Teatro de actividades extraescolares da Anpa

A semana pasada tívo lugar unha representación de actividades extraescolares de teatro organizado pola Anpa. Estas son unhas fotos dos ensaios. Parabéns polo traballo rapaces!.

AVISO IMPORTANTE: FOLGA DE TRANSPORTE

Convocada folga de transportes para os días 20 e 21

O transporte escolar considérase servizos mínimos pero a empresa que fai as rutas do centro non pode garantir o servizo.

Máis información na páxina de Autocares Rías Baixas.

Remate de curso en infantil

Como nos dixo hoxe un pequeno, estamos na recta final, e para despedir o curso os alumnos de infantil van ter distintas actividades.

O luns terán uns obradoiros de xogos organizados polo Equipo de Extraescolares.

E o martes asistirán no escenario da Biblioteca á actuación do músico e actor Paco Nogueiras, da Compañía Brincavai.

Despois ao longo da semana cada un na súas aulas despedirá o curso ata setembro.

Esperamos que o disfruten!

Concerto de armónica para 6º: por Jorge Bernal

Concerto de armónica na Biblioteca para os alumnos e alumnas de 6º a cargo do profe de Música Jorge Bernal.

Excursión de 4º a Baroña e Axeitos

O pasado venres 9 en horario de mañán os alumnos de 4º e os seus profesores visitaron o Castro de Baroña (un asentamento celta da idade de ferro no Concello de Porto do Són ocupado entre os séculos I A.C. e I D.C.) e o Dolmen de Axeitos  un monumento megalítico no Concello de Riveira  cunha antiguidade de case 7000.

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.