traballos de relixión

Algúns dos traballos de relixión católica realizados ao longo do curso 2016-2017 polos alumnos de infantil e primaria.

1ºA e 1ºB visitaron Marcelle

Os alumnos de 1ºA  e de 1ºB  fixeron estos debuxos do que máis lles gustou despois da excursión para coñecer o Parque da Natureza de Marcelle.

Neste enlace podedes acceder á información que ten o parque sobre os seus animais: AQUÍ+

Alumnos de 1ºC no Parque da Natureza de Marcelle

Os alumnos e alumnas de 1º do Ceip A Maía fixeron unha visita cos seus profes ao Parque da Natureza de Marcelle, onde disfrutaron dunha visita guiada. Despois, no colexio, debuxaron os animais que viron.

Teatro de actividades extraescolares da Anpa

A semana pasada tívo lugar unha representación de actividades extraescolares de teatro organizado pola Anpa. Estas son unhas fotos dos ensaios. Parabéns polo traballo rapaces!.

AVISO IMPORTANTE: FOLGA DE TRANSPORTE

Convocada folga de transportes para os días 20 e 21

O transporte escolar considérase servizos mínimos pero a empresa que fai as rutas do centro non pode garantir o servizo.

Máis información na páxina de Autocares Rías Baixas.

Remate de curso en infantil

Como nos dixo hoxe un pequeno, estamos na recta final, e para despedir o curso os alumnos de infantil van ter distintas actividades.

O luns terán uns obradoiros de xogos organizados polo Equipo de Extraescolares.

E o martes asistirán no escenario da Biblioteca á actuación do músico e actor Paco Nogueiras, da Compañía Brincavai.

Despois ao longo da semana cada un na súas aulas despedirá o curso ata setembro.

Esperamos que o disfruten!

Concerto de armónica para 6º: por Jorge Bernal

Concerto de armónica na Biblioteca para os alumnos e alumnas de 6º a cargo do profe de Música Jorge Bernal.

Excursión de 4º a Baroña e Axeitos

O pasado venres 9 en horario de mañán os alumnos de 4º e os seus profesores visitaron o Castro de Baroña (un asentamento celta da idade de ferro no Concello de Porto do Són ocupado entre os séculos I A.C. e I D.C.) e o Dolmen de Axeitos  un monumento megalítico no Concello de Riveira  cunha antiguidade de case 7000.

Zulfa Muiño no Campionato de España de Atletismo: Triathlón

Queremos felicitar aquí a unha alumna do colexio, Zulfa Muiño (atleta do clube Millaraio) que este fin de semana, en Valladolid, acadou a terceira posición no Campionato de España de atletismo na categoria infantil de Triathlon (80 metros lisos, xavalina e 2000 m de marcha).

Parabéns Zulfa!

(máis información AQUÍ na páxina da Federación Galega de Atletismo)

Campións de España de clubes de Futsal

As Escolas Deportivas Ames Alevín, Campións de España de Clubes de Futsal!. A nosa noraboa a todo o equipo, en especial a Adrián e Jaime, alumnos do noso cole!

Para ver a noticia completa premede AQUÍ na web do Bertamiráns FC.

Unha imaxe dos campeóns recibidos no aeroporto polo Alcalde de Ames.

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.