RESOLUCIÓN PROVISIONAL DO PROCESO DE ADMISIÓN 2017/18

Publicamos a relación provisional de todas as solicitudes admitidas e as non admitidas.

• 4º Ed. Infantil Todas as solicitudes presentadas foron ADMITIDAS
  •  3º de Ed. Primaria: Todas as solicitudes presentadas foron ADMITIDAS
  • 4º de Ed. Primaria: Todas as solicitudes presentadas foron ADMITIDAS
  •  6º Ed. Infantil Todas as solicitudes presentadas foron NON ADMITIDAS por non dispoñer de oferta de prazas vacantes

Remitiremos copia das solicitudes non admitidas á Comisión de Escolarización. A Comisión de Escolarización ou o servizo provincial de Inspección asignará prazas escolares ao alumnado non admitido neste centro.

As solicitudes admitidas deberán formalizar a matrícula no prazo establecido: do 20 ao 30 de xuño.

Ábrese un prazo de 5 días hábiles contados a partir do día seguinte á data desta publicación para poder presentar reclamacións contra esta resolución provisional.

Bertamiráns, Ames 24 de abril de 2017

A DIRECTORA

Mª Isabel Abelleira Bardanca

"Jungle Fever" teatro en inglés para infantil

Os alumnos de 4 e 5 anos (en dúas sesións) asistiron na Aula de Cultura de Bertamiráns a unha obra de taeatro JUNGLE FEVER  da compañía FACE TO FACE. Foi unha actividade organizada polo departamento de inglés do centro na que os nenos disfrutaron e practicaron o idioma nunha obra chea de humor e cancións. Podedes ver máis información sobre esta saída nos blogs de infantil (fotos e videos da obra)

Concerto de violonchelo e guitarra para os de 4º

Antón e Xosé  déronlles aos alumnos de 4º un concerto de violonchelo e guitarra.

Para saber máis destes dous instrumentos de corda (un de corda frotada e outro de corda pulsada) premede nos seus nomes.

Pepe Maestro na Biblioteca cos alumnos de 2º

Animación á lectura hoxe na Biblioteca para o alumnado de segundo de primaria. Veu Pepe Maestro a contarlles contos clásicos: Juan y las habichuelas mágicas, Caperucita Roja, Juan sin miedo..

Nesta actividade ofertada por Edelvives que lles gustou moito tamén lles falou dos Cadernos de Violeta.

Pepe Maestro naceu en Cádiz  e tras licenciarse en FiloloXía Hispánica, realiza diversos cursos que o especializan en Literatura Infantil e xuvenil. Como escritor publicou....  LER MÁIS +

Os alumnos de 2ºC pintan a primavera no patio

Os nenos/as de 2ºC da Maía fixeron esta actividade e saíron ao patio a pintar a primavera, que este ano comezou ás 11.29 do luns 20 de marzo.

AVISO IMPORTANTE: SUSPENSIÓN DO SERVIZO DE TRANSPORTE POR METEOROLOXÍA ADVERSA

"Diante da declaración informada pola Axencia Estatal de Metereoloxía (AEMET), dunha alerta por NEVADAS para os días 22 e 23 de marzo de 2017 que afectarán a tódalas provincias de Galicia, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte,logo da súa reunión de hoxe con motivo deste fenómeno meteorolóxico:

A SUSPENSIÓN do TRANSPORTE ESCOLAR por alerta LARANXA, entre as 12:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, por acumulación de neve de ata 5 cm de espesor, que afectará as zonas de predición meteorolóxica do Interior da Coruña, do Centro e Sur de Lugo, do Noroeste de Ourense e do Interior de Pontevedra; e entre as 8:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, na zona de predición meteorolóxica do Sur de Ourense.

O noso centro entra dentro desta zona de alerta, polo tanto queda suspendido o transporte escolar entre  as 12:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo

Imaxes do fotocall de Antroido

Despois da actuación dos alumnos e alumnas de 2º, podedes ver unha montaxe que fixemos coas fotos da semana na que alumnos e profes foron pasando a disfrazarse no fotocall. Un xeito divertido de achegarse ás tradicións.

8 de marzo: Día das mulleres traballadoras

As mulleres do colexio, apoiadas polos seus compañeiros que fixeron as gardas, secundaron o parón convocado para hoxe. Desde dentro observaron as nenas, as futuras mulleres traballadoras: por elas!

INFORMACIÓN DE INTERESE SOBRE A CONVOCATORIA DE FOLGA XERAL

Estimadas nais, pais, familias,

Para o vindeiro xoves 9 de marzo está convocada unha  folga xeral no ámbito do ensino que afectará a todas as actividades desempeñadas polos empregados públicos docentes e non docentes das administracións educativas, en todos os niveis educativos.

A necesaria conciliación entre o exercicio do dereito constitucional de folga e o mantemento dos servizos esenciais obriga a Administración autonómica, de acordo coa normativa vixente, a fixar uns servizos mínimos indispensables para o funcionamento dos servizos esenciais. Según o disposto na ORDE do 1 de marzo de 2017 pola que se ditan normas que determinan os servizos mínimos durante a folga no ámbito do ensino convocada para o día 9 de marzo de 2017; os servizos mínimos neste centro para este día de folga serán:

A Directora

O subalterno

A auxiliar coidadora

Bertamiráns, 7 de marzo de 2017.

Mª Isabel Abelleira

Venres de Antroido na Maía

Alumnos e profesores pasamos unha divertida xornada de Antroido: disfrazados do que máis nos gustaba, con degustación de doces típicos e rematando cun baile de disfraces.

Nesta montaxe podedes ver imaxes da xornada na que participaron todos, desde os máis pequenos ata os maiores.

Un video do blog de primaria:

E desde os blogs de infantil cóntannos con fotos e videos como viviron o antroido os pequenos, xa que eles seguiron os mandadiños do Meco e ademáis participaron no fhotocall que se fixo no escenario da Biblioteca:

a clase de chanclas (de 4 anos)

unha presada de ollomaos (de 5 anos)

o blog de 6ºC infantil (5 anos)

o blog de 4ºA infantil (de 3 anos)

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 2 invitados conectados.