LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

Publícanse as listaxes definitivas de admitidos e excluídos.

Entrega dos libros de texto do curso 2016/17:

A entrega realizarase a principios de setembro do 2016, Serán avisados para pasar polo centro a recoller os libros e asinar o documento de entrega.

Agustín Fernández Paz

Desde o Ceip A Maía o noso sentido adeus ao grande Agustín  Fernández Paz. Fai moitos anos que prestou desinteresadamente o seu nome para a nosa Biblioteca escolar e sempre nos sentimos agradecidos e orgullosos de levalo e seguirá sendo así. Continuaremos incansablemente espallando a lectura baixo o noso/teu lema “Onde hai unha biblioteca, hai unha luz que traspasa todos os muros. Coma un faro, expande ao seu redor ondas de imaxinación e liberdade” (Agustín Fernández Paz)

Grazas mestre!

(A nosa Biblioteca Escolar tamén se despide de Agustín: ler +)

LISTAXES PROVISIONAIS DE FONDOLIBROS

Listaxes provisionais de admitidos e excluídos para o fondo solidario de libros de texto para o curso 2016/17

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous días seguintes á publicación da listaxe provisional.

AVISO IMPORTANTE: RECOLLIDA DE VALES PARA LIBROS E MATERIAL

Xa están dispoñibles os vales para adquirir material e libros de texto para o curso 2016/17.

Pasen pola secretaría do centro para recollelos.

Horario de recollida:

De luns a venres de 10:00h a 13:30h

LISTAXE DE LIBROS PARA O CURSO 2016-17

Despedidas

Este curso que remata despedimos a varias compañeiras que nos acompañaron, algunhas só este último ano  e outras como Maca durante máis de 12 anos. Desde os seus postos no departamento de inglés (Gloria e Maca), nas clases de primaria (Hilda e Natalia) e o Departamento de Orientación (Carolina como orientadora e Ana en audición e linguaxe), todas elas contribuiron co seu esforzo e dedicación na boa marcha do colexio, participando ademáis nos Equipos de Dinamización do Galego, de Dinamización da Biblioteca e de Actividades Complementarias... Tamén despedimos a Andrea que veu como reforzo e foi un punto de apoio moi importante para educación infantil, a Xulia e Sandra (membros do equipo de Orientación), e a Vanesa (profesora de relixión) itinerantes e compartidas con outros centros.

A todas elas lles agradecemos o seu traballo e dedicación e lles desexamos boa sorte nos seus novos destinos!

AVISO IMPORTANTE PARA NAIS, PAIS, FAMILIAS DE ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

A día de hoxe, a aplicación informática de xestión académica (XADE), non nos permite obter o historial nin o expediente académico, polo tanto non poden pasar a recollelo na data que se lles puxo no centro. En canto estén dispoñibles avisarémolos para que pasen a retiralos.

Para a matrícula no IES poden levar a fotocopia das cualificacións do curso 2015/16.

Desculpen a molestia.

A Dirección do centro

REVISTA escolar curso 2015-2016

Revista escolar en formato dixital elaborada cos traballos, visitas, exposicións e saídas dos alumnos e alumnas realizados ao longo deste curso. Os números anteriores están nunha pestana na banda laterial dereita.

MEMORIA FOTOGRÁFICA do curso 2015-2016

No Ceip A Maía fixemos, para despedir o curso, unha exposición que recolle a Memoria Fotográfica deste ano, coas actividades en común para todo o centro. E tamén está a maqueta que construiron os alumnos de 4ºA dentro do seu proxecto "pés na rúa". As fotografías están colocadas nas pistas na entrada do colexio e a maqueta está no interior. Queremos agradecer á nosa compañeira Ana Bolaño o seu traballo para montar esta exposición (seleción, maquetado, plastificado...) e aos rapaces de 4ºA por facer esa maqueta, a escala!, que tan ben mostra as nosas instalacións.

Dous libros de receitas de primavera 2016

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega propuxo neste curso recompilar entre os nosos alumnos RECEITAS ELABORADAS CON PRODUTOS TÍPICOS DA PRIMAVERA

Recibíronse cerca de cincocentas propostas e fíxose esta seleción aplicando criterios de correción, orixinalidade e axuste á convocatoria. Agrupáronse entre primeiros e segundos platos, sobremesas e petiscos. Esperamos que gostedes destas receitas, feitas con moito cariño polos nenos do Ceip A Maía.

Premede na imaxe para ver  as receitas: todas moi apetitosas!.

Grazas a todos pola vosa colaboración!

Engadimos agora o segundo volumen: un BANCO DE RECEITAS DE PRIMAVERA aportadas tamén polos nenos e nenas do colexio :

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 4 invitados conectados.