Abalar

Consellería de Educación

CONVOCATORIA DE REUNIÓN PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Os titores de 5º de primaria convocan unha reunión informativa conxunta sobre E-DIXGAL.

• DATA: Luns 16 de setembro
  • HORA: 16:30
  • LUGAR: Aula de música (1º andar)

Un cordial saúdo dos titores de 5º

AVISO IMPORTANTE: TRANSPORTE ESCOLAR

Mañán venres 13 de setembro, todo o alumnado transportado levará unha autorización que deberán entregar cuberta e asinada o luns 16. Deben entregarlla á acompañante de autobús asignada ao autobús que empregue o seu fillo ou filla.

ORGANIZACIÓN DE ENTRADAS DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA PARA O 1º DÍA: 11/09/2019

• O alumnado de educación primaria entrará sen acompañamento familiar. Agás o de 1º de Educación primaria, que, de xeito excepcional por ser o 1º día, poderán baixar acompañados por unha persoa adulta. Igualmente esta excepción faise extensible para o alumnado de calquera nivel de Educación Primaria que se incorpore por 1ª vez ao centro.
  • O alumnado de 1º de EP dirixirase ao lateral esquerdo, esperará alí na zona asignada ao seu curso a ser chamado polo profesorado .
  • O alumnado de 2º, 3º e 4º de EP colocarase na parte dianteira do edificio, porta principal, e esperará alí na zona asignada ao seu nivel a ser chamado polo profesorado.
  • O alumnado de 5º e 6º de EP, dirixirase ao lateral esquerdo, 6º entrará directamente e o de 5º esperará alí na zona asignada ao seu nivel a ser chamado polo profesorado.

ORGANIZACIÓN DE ENTRADAS DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL PARA O 1º DÍA: 11/09/2019

ALUMNADO DE 4º de INFANTIL (3 anos)

Período de adaptación: Segundo o establecido e explicado polo profesorado na reunión informativa do período de adaptación.

Durante este período de adaptación non teñen autobús nin comedor escolar.

ALUMNADO DE 5º e 6º de INFANTIL (4 e 5 anos)

Na pista deportiva descuberta, na zona de columnas, haberá indicada unha zona para cada grupo.

O profesorado estará en cada columna e unha vez que estea o grupo completo, subirán ao edificio de infantil para incorporarse ás súas respectivas aulas.

Lembrámoslle  aos familiares acompañantes que non está permitido acceder ao interior do edificio infantil, agás causa xustificada e previa autorización do profesorado que estea na porta.

INFORMACIÓN IMPORTANTE SOBRE PARADAS DE AUTOBÚS E HORARIOS

O horario das paradas sempre é  aproximado.

Os horarios a ter en conta son os de saída da parada inicial, as seguintes poderán sufrir pequenas variacións dependendo do tráfico.

BUS nº 1: Saída de Covas ás 8:35h. - Aldea Nova:  08:45h – Porto: 08:50h

BUS nº 2Saída Paseo Fluvial : 08:42h – Centro Médico: 8:48h

BUS nº 3:: Saída de Cortes: 08:35h.  Condomiña: 08:40h- Tarroeira:08:45h – Praza da Maía: 08:50h

BUS nº 4: Pedregal: 08:45h – Panadería Xallas: 08:50h

BUS nº 5Praza da Maía:08:40h - Panadería Xallas: 08:45h

BUS nº 6Centro Médico: 08:45h - Gadis: 08:50h

O xardín dos 5 sentidos

Os pequenos de tres anos, ao longo dos últimos trimestres do curso 2018-19, crearon e coidaron un xardín vertical en botellas que se colgaron nas columnas do peche do patio. Os cordeis que as ataban facilitaban o reparto da auga das botellas superiores ás inferiores. Os nenos encheron as botellas de terra e plantaron especies diferentes coas que disfrutaron cos cinco sentidos: comestibles, aromáticas, crasas, con follas interesantes ou con fermosas flores... Ademáis unha clase plantou bulbos de narcisos, fresias, amapolas e iris en botes reciclados e tamén fixeron comedeiros para paxaros empregando cáscaras de laranxas... Ao remate do curso levaron as botellas coas plantas para seguir coidando nelas en casa!

Inicio do curso 2019/20: Grupos, aulas e titoras/es.

Estimadas familias,

Comunicámoslle que as clases comezarán o mércores 11 de setembro, no horario habitual de 9:05h. a 14:05h.

Poden consultar nestas táboas a asignación de grupos e aulas a titoras e titores, se desexan máis información poden chamar aos teléfonos 881866002/ 881866005 e 881866006

EDUCACIÓN INFANTIL

2019-09-09 17:00
Europe/Madrid

Benqueridas familias de 4º de Infantil,

Agardamos a vosa presenza o vindeiro LUNS 9 de setembro ás 17h para que coñezades ás titoras dos 3 grupos de 4º de Infantil (os peques de 3 anos) e comunicarvos informacións varias para este curso 2019/20.

As reunións serán nas aulas do edificio de Infantil.

LISTAXES PROVISIONAIS DE TRANSPORTE PARA O CURSO 2019/20

As persoas solicitantes de transporte escolar para o curso 2019/20 póñanse en contacto co centro para saber bus asignado. Teléfonos: 881866002/ 881866005/ 881866006

LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

As persoas solicitantes de  Fondo Solidario de libros poden consultar a adxudicación definitiva.

Si o desexan e teñen chave 365 ou certificado dixital poden facer a consulta directamente na aplicación https://www.edu.xunta.es/fondolibros ,   entrando no apartado "Cidadán" ;  ou chamando aos teléfonos do centro: 881866005 e  881866006.

As listaxes NON se publicarán na web do centro.

O libros entregaranse en setembro: o 5 de setembro entregaranse os de 3º e o 6 de setembro entregaranse os de 4º. Terán que retiralos en secretaría o pai, nai ou titor legal posto que teñen que asinar o compromiso de cesión.

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.