LISTAS DE TRANSPORTE ESCOLAR PARA O CURSO 2020/21

Todo o alumnado que solicitou praza de transporte para o curso 2020/21 resultou admitido.

Por protección de datos non publicamos as listaxes polo que deben poñerse en contacto co centro para confirmar que o autobús e a parada son as correctas.

Horario de atención: De luns a venres de 10:00h a 13:00h

Teléfonos de atención

• Isabel: 881866002
  • Paco: 881866005
  • Victoria: 881866006

Lembren que esta adxudicación podería verse afectada si houbera que adoptar outras medidas fronte a pandemia do COVID, posto que un empeoramento da situación puidera supoñer a imposición de outras medidas de protección e seguridade.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE FONDO LIBROS 2020_21

Xa temos lista a adxudicación definitiva de fondo libros para 3º e 4º de educación primaria.

Por favor póñanse en contacto co centro para saber que libros lle foron adxudicados.

Os libros recolleranse no centro na 1º semana do mes de setembro.

Horario de atención en secretaría: De luns a venres, de 10:00h a 13:00h.

Teléfonos de consulta:

881866002 - Isabel

881866005 - Paco

881866006 - Victoria

AVISO IMPORTANTE: Vales de material (de 1º a 6º) e vales de libros (1º e 2º)

Xa están dispoñibles os vales de material de 1º a 6º de primaria e os vales de libros de 1º e 2º de primaria.

Poden chamar aos seguintes teléfonos para confirmar si  lle foron concedidos:

• 881866002 (Isabel)
  • 881866006 (Victoria)
  • 881866005 (Paco)

Unha vez lle sexa confirmado poden pasar pola secretaría do centro a asinar e recollelos.

Horario de atención en secretaría: De luns a venres, de 10:00h a 13:00h.

AVISO IMPORTANTE: ABERTO O PRAZO DE MATRÍCULA. (Só para alumnado de novo ingreso)

Todo o alumnado de novo ingreso que solicitou praza neste centro, deberá formalizar a súa matrícula desde hoxe mércores 1 de xullo ata o venres 10 de xullo.

Si desexan solicitar unha praza no transporte escolar, deberán facer a solicitude a través deste enlace: https://forms.gle/BMRN33HYSYUcfk1H9

O horario de atención en secretaría será de luns a venres, de 10:00h a 13:00h.

Poden descargar a documentación de matrícula dende aquí ou recollela na secretaría do centro, en calquera caso, terán que entregala no centro.

Anexo III de formalización de matrícula (para todos)

Datos complementarios á matrícula (para todos)

Folleto informativo para nais e pais de alumnado de 3 anos

Cuestionario sobre a lingua materna (só para alumnado de 3 anos - 4º de EI)

Autorización múltiple para alumnado de infantil e 1º a 4º de primaria

Autorización múltiple para alumnado de 5º e 6º de primaria.

HORARIO DE ATENCIÓN DURANTE O MES DE XULLO

HORARIO DE ATENCIÓN EN SECRETARÍA  DURANTE O MES DE XULLO

Dende o día 1 ao 31 xullo  o horario será de 10:00h. a 13:00h.

Durante todo o mes de agosto, o centro permanecerá pechado por vacacións

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020/21

Educación Infantil: Non hai libros

Educación primaria:

Pode consultar o listado de libros para educación primaria para o vindeiro curso 2020/21 aquí.

Os listados de material serán proporcionados unha vez comece o curso, directamente polas titoras ou titores.

VIDEO DO ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA

DESPEDIDA DESTE CURSO

Estimadas, nais, pais, familias:

Chegamos ao final deste curso atípico e desde o equipo directivo do CEIP A MAÍA queremos recoñecer e agradecer o traballo e implicación de toda a comunidade educativa:

• Das mestras e dos mestres, que levaron a cabo o seu traballo nunhas condicións inéditas na historia educativa e achegando recursos materiais propios e horas de traballo incontables. Grazas.
  • Do persoal de administración e servizos, que mantiveron o centro nas mellores condicións materiais posibles e atenderon coma sempre a todas e todos os que estivemos por alí trala reapertura do centro para cuestións administrativas. Grazas.
  • Do Concello e Protección Civil, que ofreceron a súa colaboración para a impresión de tarefas e reparto do material informático. Grazas
  • Das familias, que amosaron unha grande preocupación e compromiso co mantemento do proceso de ensino - aprendizaxe, asumindo en moitos casos funcións que non lle correspondían, pero que tivestes que facelo para poder continuar. Grazas
  • Igualmente da ANPA, que sempre se mantivo en contacto con nós e ofrecendo a súa axuda. Grazas.
  • E, por suposto, das alumnas e dos alumnos: o máis importante que temos no centro e a nosa verdadeira razón de ser. Fixestes fronte a unha situación moi complexa e rematastes un curso no que, tras todo o voso traballo, merecedes unhas boas vacacións. Estamos moi orgullosos e orgullosas de vós. GRAZAS.

Entre todas e todos conseguimos que a escola pública continúe a ser; coma onte, hoxe e sempre, un servizo fundamental e insubstituíble para todas e todos. Grazas.

Boas e merecidas vacacións!

O equipo directivo do CEIP A MAÍA