Abalar

Consellería de Educación

VALES DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Poden retirar os vales na Secretaría do centro de luns a venres en horario de 10:00 a 13:00 durante o mes de xullo. Tamén poderán retiralos a partir do 3 de setembro, en horario de 9:00 a 14:00.

PUBLICACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS DE FONDO LIBROS

Publicadas as listas definitivas.

Pode consultar as listas definitivas na porta principal do centro ou consultar o estado do seu expediente (reparto de libros do fondo e vales) accedendo á aplicación no menú "Cidadáns".

IMPORTANTE:

• Os libros serán recollidos pola nai, pai ou titor/a legal do alumno/a e asinarán o compromiso.
  • Os libros do fondo para 3º de primaria poderán recollelos no centro o día 6 de setembro en horario de 9:00 a 14:00.
  • Os libros do fondo para 4º de primaria poderán recollelos no centro o día 7 de setembro en horario de 9:00 a 14:00.

Facendo patio

Este video é o resultado do proxecto "Facendo patio"  desenvolvido por un grupo de traballo de profes do cole. Intenta reflexar como é o noso patio, coas súas carencias e necesidades, e sobre todo como queremos que sexa. Queremos melloralo e conseguir que sexa un espacio para compartir, moito máis lúdico e agradable onde todos nos sintamos mellor.  Falan aportando ideas algúns nenos, profes e nais... A idea é que se podes soñalo, podes facelo!

Agradecemos a colaboración de profes, alumnos, nais, Equipo directivo, Anpa e Concello de Ames cos que estamos en contacto para conseguir un patio mellor para todos.

Pakolas, rock´n´roll na Maía

Paco Cerdeira é autor, compositor e músico. Durante anos estivo en Mamá Cabra e agora está en A Gramola Gominola.

Para os máis pequenos é PAKOLAS  e ten un libro-CD Editado por Galaxia na súa colección Sonárbore.Pakolas” é un libro-disco que recolle 10 cancións para bailar e aprender onde canta e conta historias de  animais: “Mero o Baldomero”, “Xabarín con bombín”, “O Furafollas” e o pato “Mc Pac” entre outros. Ademáis colaborou co colexio de logopedas de Galicia.

Na derradeira semana do curso estivo no cole cos pequenos de infantil que o pasaron xenial no seu concerto de rock´n´roll. Neste video tedes anacos da actuación... e Pakolas e o público totalmente entregados a pesar da calor que facía!

Visita de Patricia da Aula da Natureza de Ames

Dentro do traballo "Proxectando en verde" no que estivo implicado todo o alumnado do centro e cando xa estaban colocadas os carteis informativos cos códigos QR, recibimos a visita de Patricia da Aula da Natureza do Concello de Ames que nos explicou moitas das árbores e plantas que temos no colexio: usos medicinais e alimentarios, follas, cortezas... e tamén algunha historia da mitoloxía grega.  E decir: o traballo de investigación dos nosos compañeiros...
   Estas son imaxes dunha das visitas, neste caso para os nenos de 5 anos que traballaron e nvestigaron sobre o bambú, o carballo e os xirasois.

Actuacións de 3 anos: contos e cantos

Os pequenos de 3 anos actuaron no escenario da Biblioteca do cole para os seus conpañeiros de infantil. Representaron o conto de Dona Carme e bailaron con acompañamento musical.

Proxectando en verde nas artes: música e plástica

Durante este ano, tanto nas clases de música como de plástica, traballamos coa proposta de "Proxectando en verde" como  fío condutor do curso.

Así, no 2º nivel coa cantiga "Buscando Papá Noel", fixemos un mural dun bosque de Nadal e cantamos coa música de Susa Herrera.

Fixemos carteis con slogans para salvar o planeta, un mural primaveral con árbores, plantas e animais de todo tipo.

Na clase de música aprendemos e cantamos a cantiga popular  ”Tres hojitas madre” cunha sinxela coreografía.

No 3º nivel a partir da mesma cantiga fixemos debuxos, un libro para a biblioteca e cantámola así:

No 4º e 5º nivel traballamos a partir da cantiga “ Aparta loureiro verde”.  E no 6º nivel aprendimos a tocala coa  frauta doce.

LER  PREMENDO AQUÍ O ARTIGO COMPLETO COS TRABALLOS DOS RAPACES.

Jorge interpretando coa armónica para 5º e 6º

Jorge, o profesor de música, interpretou para os rapaces de 5º e 6º varias cancións coa armónica. Entre elas esta peza da banda sonora composta en 1952 por Victor Joung para a película "O home tranquilo" de John Ford.

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.