Os alumnos de 5º visitan Campolameiro e os muiños da Barosa

Os alumnos e alumnas de 5º visitaron a ÁREA ARQUEOLÓXICA DO COMPLEXO DE CAMPOLAMEIRO, que conta coa reconstrución dun poboado da Idade de Bronce feito cos materiais orixinais da época e onde percorreron o parque para ver uns dos PETROGLIFOS mellor conservados de Europa no seu emplazamento orixinal. Despois participaron nun taller de cerámica para traballar co barro e facer as típicas pezas da época castrexa. Para saber máis de Campolameiro premer AQUÍ.

Máis tarde visitaron O PARQUE DA NATUREZA DO RIO BAROSA, un espazo natural do norte do concello de Barro, na provincia de Pontevedra, que conta con 12 muiños (varios deles rehabilitados) con varias fervenzas nun desnivel  de máis de 60 metros. O rio Barosa acaba rematando no rio Umia. Para saber máis deste espazo natural premer AQUÍ.

MÁIS FOTOS DESTA VIAXE NO VIDEO: