AVISO IMPORTANTE TRANSPORTE ESCOLAR: AUTORIZACIÓNS

Poden consultar a parada asignada a través de Abalar Móbil, si non teñen parada é que non lles foi asignada.

Para poder usar o servizo de transporte escolar con todas as garantías É IMPRESCINDIBLE QUE ENTREGUEN A AUTORIZACIÓN correspondente na secretaría do centro ANTES DO INICIO DO CURSO. As acompañantes non permitirán o acceso ao autobús si non teñen notificación do centro  de que a autorización foi entregada.

A autorización é para todos os usuarios, independentemente de si fan o servizo de entrada, de saída ou de entrada e saída. TODOS DEBEN ENTREGALA.

Debe estar  perfectamente cumprimentada con todos os datos e asinada, senón non é válida.

O centro está aberto en horario de 9:00h a 14:00h o poden facela chegar por correo electrónico ao centro: ceip.a.maia@edu.xunta.gal

AUTORIZACIÓN DE RESPONSABLES PARA RECOLLER NA PARADA para alumnado de educación infantil e 1º, 2º, 3º, 4º de educación primaria

AUTORIZACIÓN DE RESPONSABLES PARA RECOLLER NA PARADA para alumnado de 5º e 6º de educación primaria

AUTORIZACIÓN DE RESPONSABLES PARA RECOLLER NA PARADA5e6primaria.pdf294.1 KB