Skip to Content

Últimos avisos

FONDO LIBROS. DOCUMENTACIÓN E PRAZOS

 

 

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E

MATERIAL ESCOLAR

 

 

NORMA

ORDE do 10 de maio de 2023 (DOG do 18 de maio de 2022)

Pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirirlibros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/2024.

CÓDIGO de PROCEDEMENTO: ED330B

 

DESTINATARIOS

 

 

Fondo solidario de libros de texto

3º, 4º, 5º e 6º de E. Primaria

Axudas para adquirir libros de texto

1º e 2º de E. Primaria

Axudas para adquirir material escolar

Alumnado de E. Primaria

(De 1º a 6º)

 

 

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

PRAZO

Desde o 20 de maio ata o 21 de xuño (incluído). Para todo o procedemento.

FORMAS DE PRESENTACIÓN

Poderán presentar as solicitudes os pais, nais, titores/as ou representantes legais do alumnado.

A solicitude será ÚNICA para todos os fillos/as que estean admitidos no mesmo centro docente para o curso 2023/2024.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica, nos formularios normalizados Anexo I e Anexo I e Anexo II, dispoñibles na aplicación informática Fondolibros: https://www.edu.xunta.es/fondolibros

Unha vez que teñan cubertos todos os datos deberán gardala, obtendo así o número de solicitude e, posteriormente, poderán optar polas seguintes formas de presentación:

    - Na Sede Electrónica (https://sede.xunta.gal): Para a presentación por esta vía poderase empregar calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o sistema de usuario e Chave365 (https://sede.xunta.gal/tramites-e-servizos/chave365https://sede.xunta.gal/tramites-e-servizos/chave365)

    - Presentación no centro: Neste caso imprimirán a solicitude e o anexo II e presentaranos no centro (debidamente asinados) xunto coa documentación (A solicitude xa terá asignado un número pola aplicación).

Así mesmo, poñemos a súa disposición o formulario normalizado de Solicitude(Anexo Ie Anexo II)para que poidan descargalo. Unha vez decargado, deberán cumprimentalo e poderán presentalo no centro.

Tamén temos á súa disposición os formularios de solicitude (Anexo I e Anexo II) en Secretaría para que poidan cubrilos e presentalos no centro.

O horario de atención ao público na Secretaría do centro para este procedemento será de 09.00 a 13:30

Alumnado

6º E.P.

O alumnado que está actualmente en 6º, poderá presentar a solicitude por vía electrónica ou no INSTITUTO onde vaia estar matriculado no curso 2022/2023.

 

DOCUMENTACIÓN OBRIGATORIA

a. ANEXO I debidamente cuberto e asinado.

b. ANEXO II (Autorización dos membros da unidade familiar distintos do solicitante para a comprobación de datos).

c. Copia do Libro de Familia onde figure o alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.

En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/a menor.

Excepcionalmente (cando non sexa posible facelo polos medios anteriores ou carezan de DNI ou NIE), poderase acreditar o número de membros computables utilizando algún dos seguintes medios:

- Certificado ou volante de convivencia.

- Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello.

Nos casos especiais, en que a composición da unidade familiar non se axuste ao sinalado no artigo 4.1. desta orde, achegarase un certificado ou volante de convivencia en que deberán figurar o/a alumno/a e todos os familiares que convivan con el/ela, ou un certificado dos servizos sociais do concello que acredite a situación familiar.

d.Se fose o caso, certificado do Grao de Discapacidade do alumno/a ou de calquera membro da unidade familiar, recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.

e. Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar.

f.Resolución xudicial constitutiva da curatela representativa ou resolución xudicial que estableza a patria potestade prorrogada ou rehabilitada mentres non se produza a revisión.

 

 

 

 

PUBLICACIÓN

Publicación de listaxes provisionais

O 5 de xullo

Reclamación ás listaxes provisionais

2 días hábiles seguintes á publicación (6 e 7 de xullo)

Publicación das listaxes definitivas

O 11 de xullo

As listaxes publicaranse única e exclusivamente no

TABOLEIRO DE ANUNCIOS situado no interior do centro

Así mesmo, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación Fondolibros, empregando a chave 365 ou o certificado dixital da FNMT.

 

 

ENTREGA DE LIBROS E VALES

A entrega dos libros de texto do Fondo Solidario do curso 2023/2024 realizarase no mes de SETEMBRO, xunto co documento de “ENTREGA” que terá a sinatura da persoa tiltular da dirección, o selo do centro e a sinatura do/da representante legal do alumnado, a quen se lle entregará unha copia.

 

Os VALES para adquirir libros de texto para o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria e dos VALES para adquirir material escolar destinados ao alumnado matriculado en E. Primaria entregaranse na semana comprendida entre o 12, 13 e 14  xullo de 2023, entre as 10.00 e as 13.00.

 

 

 

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Acaba de publicarse no DOGA, as instruccións para a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e de material escolar, destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria, Educación Secundario Obrigatoria e Educación Especial nos centros docentes sostidos con fondos públicos para o vindeiro curso escolar 2023/2024.

 

Poden consultar toda a información do DOGA no seguinte enlace.

 

  • Para participar, poden recoller o impreso na secretaría do centro.
  • Tamén se pode facer na sede electrónica no seguinte enlace.
  • Se queredes traer o impreso cuberto dende os vosos domicilios, os códigos dos procedemenos son: ED330B, ED330G e ED330H.

 

O prazo de presentación é dende o 20 de maio, ata o 21 de xuño de 2021, tanto de xeito presecial, como de xeito telemático na sede electrónica.

Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido para vindeiro curso 2023-24

Estimadas familias:

Podedes consultar as listaxes definitivas do alumnado admitido para o vindeiro curso 2023-24. Estas listas están no taboleiro de anuncios que está a carón da secretaría do centro.

Estas listaxes non se poden publicar na web do centro por razóns la lei de protección de datos.

Moitas grazas.

RESERVA DE PRAZA PARA O ALUMNADO QUE CAMBIA DE ETAPA (alumnado de 6º de EP que pasa a 1º de ESO) NO CURSO 23-24

O día 16 de xaneiro comeza o prazo de reserva de matrícula para aquel alumnado que cambia de etapa. No noso caso refírese especialmente ao alumnado de 6º de Ed. Primaria que para o vindeiro curso 23-24 cursará 1º de ESO nun IES. Lembrar que o noso centro de referencia é o IES Valle Inclán.

Para cubrir a documentación, o centro enviará ás familias unha copia do formulario. Tamén se pode ver e cubrir na sede electrónica no seguinte enlace:   https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED550A

As solicitudes poden presentarse no noso centro en horario de secretaría ou telemáticamente.

O prazo de presentación das solicitudes para a reserva de praza (6º Primaria) finaliza o 6 de febreiro.

 

Eleccións ao Consello Escolar

SORTEO DA XUNTA ELECTORAL

 

Hoxe celebrouse na secretaría do centro CEIP ÁLVAREZ LIMESES, ás 12:00 horas o sorteo para a designación dos membros da Xunta Electoral que ten que organizar e supervisar o procedemento da elección dos membros do Consello Escolar.

De acordo coa lexislación en vigor e tras a celebración do sorteo, as persoas elexidas foron as que se relatan a continuación:

Mestres:

  • Titular: Laura Díaz de Carvalho (Nº 7)
  • Suplente: Pilar Bordetas Álvarez-Quiñones (Nº 3)

Nais/Pais/Titores:

  • Titular: Susana Enríquez Presa (Nº 167)
  • Suplente: Jorge Pérez Bande (Nº 451)

Persoal de Administración e Servizos:

  • Titular: Mª Isabel García Marvizón
  • Suplente: Yolanda Riveiro Soliño 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut