Admisión Curso 2024-2025

Estimadas familias,

Tal e como temos recollido na normativa sobre a Admisión de Alumnado, hoxe 25 de abril, fixéronse públicos os listados provisionais de alumnado admitido no noso centro.

Podedes consultar dita información nos taboleiros do centro.

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Reserva de plaza (alumnado que actualmente está en 6º de Educación Primaria)

Bo día familias

Temos aquí a información relativa á reserva de praza do alumnado de 6º de Educación Primaria que pasa para o centro ao que estamos adscritos.

Presentación Notas de Papel Resaltado Collage Blanco de Juan Manuel Caride

RESERVA DE PRAZA PARA O ALUMNADO QUE CAMBIA DE ETAPA (alumnado de 6º de EP que pasa a 1º de ESO) NO CURSO 23-24

O día 16 de xaneiro comeza o prazo de reserva de matrícula para aquel alumnado que cambia de etapa. No noso caso refírese especialmente ao alumnado de 6º de Ed. Primaria que para o vindeiro curso 23-24 cursará 1º de ESO nun IES. Lembrar que o noso centro de referencia é o IES Valle Inclán.

Para cubrir a documentación, o centro enviará ás familias unha copia do formulario. Tamén se pode ver e cubrir na sede electrónica no seguinte enlace:   https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED550A

As solicitudes poden presentarse no noso centro en horario de secretaría ou telemáticamente.

O prazo de presentación das solicitudes para a reserva de praza (6º Primaria) finaliza o 6 de febreiro.

ADMISIÓN 2023: Lexislación

LEXISLACIÓN:

Como xa case está a piques de comenzar o proceso de admisión, achegámosvos a lexislación relativa a como se vai a desenvolver o procedemento ao longo deste ano.