CONSELLO ESCOLAR

O Consello Escolar é o máximo órgano de goberno do Centro. Representa á  comunidade educativa,   xa que está formado por profesores, pais, nais , persoal non docente e un representante do Concello.

No mes de novembro , entre os días 26 e 30 de novembro, terán lugar as eleccións para a renovación parcial dos membros que formarán parte do Consello Escolar do Colexio.

Para levar adiante este proceso, deberase constituir unha XUNTA ELECTORAL que organizará e supervisará todo o proceso electoral e que estará integrada por:

- A directora do Centro

- Un profesor /a

- Un pai ou nai ou titor legal

- Un representante do persoal de administración e servicios

Para elixir a estes membros farase un sorteo público o mércores 31 de outubro, ás 12:00 horas da mañá no Colexio.

A XUNTA ELECTORAL concretará o calendario electoral que lles será comunicado próximamente.

Cada pai, nai e/ou titor legal poderá presentarse como candidato/a para formar parte do CONSELLO ESCOLAR  e participar así na xestión do Centro.

Para ter representación de todos os sectores é conveniente que se presenten candidatos, polo que animamos aos profesores e aos pais e nais a presentar a súa candidatura.

Ao longo do mes será enviada diferente información ás casas sobre todo o proceso.

« Xuño 2024 »