O Noso colexio premiado no concurso de carteis do "Día Internacional da Muller""

O alumando de 4º nivel de Educación Infantil, e a súa mestra, María Gómez Barba, veñen de acadar un accésit no concurso de deseño do cartel do 8 de marzo (Día Internacional da Muller).

O certame estaba dividido en tres categorías. Na primeira, dirixida ao alumnado de infantil e aos cursos de primeiro, segundo, terceiro e cuarto de educación primaria, obtivo o primeiro premio o alumnado de 2º de Primaria do Centro de Educación Infantil e Primaria Plurilingüe Anxo dá Garda da Coruña co título Igualdade; o segundo galardón recaeu nas alumnas e alumnos do 4º de Primaria do CPI CovaTerreña, de Baiona, co traballo Fomentamos a igualdade non patio do cole; e o accésit foi para o alumnado de 4º de Infantil do CEIP A Carballeira, de Lourizán-Pontevedra con Mariscadoras.

O xurado valorou este ano de maneira positiva a alta participación conseguida nesta edición do certame no que presentaron os seus traballos ata 95 centros escolares.

Iniciar sesión: Acceso

Seccións bilingües

Alumnado

Plan Dixital