ANPA - Extraescolares

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

PARTICIPACIÓN NO PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

O venres 6 de novembro a Xunta de Galicia publicou a orde que regula a distribución de máscaras entre alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial no curso 2020/2021. De entre todo o alumnado matriculado no centro, o alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020/2021 non ten que presentar solicitude. O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar pero que estea matriculado en educación especial (infantil e programas formativos de FP básica) ten que presentar a solicitude no centro, preferiblemente de xeito telemático, ou a través de sede electrónica (código de procedemento ED330E).

DOCUMENTACIÓN COVID

Renovación do Consello Escolar

Publicación da Resolución do 22 de outubro de 2020, pola que se adía a celebración de eleccións para a renovación dos membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos

Cuarto día no lectivo de este curso escolar | CEIP Los Llanetes

Informamos que mañá mércores, 7 de outubro, non haberá clase por festividade local.

Ademais o vindeiro luns, 12 de outubro será non lectivo tal e como se establece no calendario escolar (Orde do 25 de xuño de 2020, pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2020/21 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia).

DOCUMENTACIÓN ALUMNADO- INICIO DE CURSO

IMPORTANTE: Os documentos poderán ser descargados e editados (empregando un programa de editor de PDF, como o PDFescape) ou ben impresos, escaneados e remitidos á dirección de correo electrónico do centro (cee.nosasenhora.rosario@edu.xunta.gal), indicando no asunto o nome e apelidos do alumno ou alumna en cuestión.

24/09/2020

Informamos que o vindeiro venres, 25 de setembro, está prevista a incorporación do alumnado do Programa Formativo.

O horario lectivo durante o mes de setembro será de 9:00 a 14:30 horas. A entrada ao centro realizarase de forma escalonada de 8:40 a 9:00 pola porta de acceso de transporte.

Este ano, o alumnado deberá traer a súa propia merenda e unha botella de auga (todo debidamente identificado co nome). Cada grupo realizará a merenda na súa aula.

En canto ao servizo de comedor, distribuiremos aos comensais en 3 quendas. O horario do PFFPB para este servizo será de 14:30 a 15:00 h. Aquel alumnado que non sexa usuario de comedor, sairá ás 14:30 h. pola porta do comedor.

A disposición do alumnado no comedor será fixa durante todo o curso e mantendo a distancia de seguridade. O alumnado permanecerá no seu posto onde recibirá a bandexa co servizo completo. Este curso, de maneira excepcional, eliminarase a rutina do cepillado de dentes. Cando remate a súa quenda, os comensais permanecerán no espazo contiguo ao comedor (se chove no ximnasio) ata que sexan recollidos ou dirixidos ao transporte.

As 14:55 h. é o horario límite de recollida do alumnado.

Con todas estas medidas, pretendemos garantir a seguridade do alumnado nesta situación de pandemia.

Abalar Móbil

Informamos ás familias da necesidade de instalar AbalarMóvil. AbalarMóbil é unha aplicación que se pode instalar tanto no teléfono móbil como nunha  tablet, e que permite ás familias consultar a información de calquera dos  seus fillos a través destes dispositivos.

11/09/2020

Informamos que  a partir do luns, 14 de setembro, o alumnado deberá traer a súa propia merenda e unha botella de auga (todo debidamente identificado co nome). Cada grupo realizará a merenda na súa aula.

En canto ao servizo de comedor, distribuiremos aos comensais en 3 quendas:

1ª quenda: de 13:30 a14:00 h.

Grupo 1 (titora Silvia Andión).

Grupo 6 (titora Nuria Garrote).

Grupo 7 (titora Zaida Pena).

2ª quenda: de 14:00 a 14:30 h.

Grupo 2 (titora Alicia Queiro).

Grupo 3 (titora Mª del Mar Pena).

Grupo 4 (titora Beatriz Caamaño).

Grupo 5 (titora Alba Becerra).

Grupo 8 (titora Noela Rivas).

3ª quenda: de 14:30 a 15:00 h.

Programas Formativos.

disposición do alumnado no comedor será fixa durante todo o curso e mantendo a distancia de seguridade. O alumnado permanecerá no seu posto onde recibirá a bandexa co servizo completo. Este curso, de maneira excepcional, eliminarase a rutina do cepillado de dentes. Cando remate a súa quenda, os comensais permanecerán no espazo contiguo ao comedor (se chove no ximnasio) ata que sexan recollidos ou dirixidos ao transporte.

Para diminuír riscos, recomendamos a recollida do alumnado, ao rematar a súa respectiva quenda pola porta de comedor.

As 14:55 h. é o horario límite de recollida do alumnado.