DÍA DA DISCAPACIDADE

Para conmemorar o día da discapacidade (3 de decembro) no centro fixeronse diferentes actividades.

1. Nas aulas fixose unha pescuda polas redes sobre unha personaxe famosa,animada ou alguén de interese para o alumnado que teña diversidade funcional.Toda  información foi recollida nunha cartolina paera posteriormente ser exposta.Conxuntamente coa actividade antereior,o alumnado  realizou un debuxo de temática libre e sinxelo sen empregar as mans.

Por outro lado ,tamén se visionou duas curtas "Está ben ser diferente" e "Está ben ter amigos diferentes" nas cales participamos entre 29 centros educativios de toda Galicia.

Podedes ver o resultado:

Despedida de Nico

Este venres Nico deixanos para comezar unha nova aventura nun novo colexio. Nico, desexamoste moita sorte, que todo te vaia moi ben e lembra que aqui nos tes para o que queiras.

CONTAMOS TODAS

Hoxe o grupo de xardinería e restauración participou nun obradoiro titulado "Contamos todas" que combina historias contadas con música en directo na Casa da Cultura.

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Para celebrar o Día contra a Violencia de xénero que ten como data o 25 de novembro fixemos unha actividade de sensibilización en colaboración co CEIP Aquilino Iglesias Alvariño de Abadín.

Co formato de twiter (paxaro incluido) fixemos un mural co hashtag Equaliter e as verbas de cada neno en contra deste tipo de violencia.

Asi nos quedou!!!

"VIOLENCIA DE XÉNERO E O NOVO CONTEXTO DIXITAL"

Hoxe asistimos o Obradoiro "Violencia de Xénero e o novo contexto dixital"de 11.15 a 13.00 no salón de actos da Casa da Cultura,compartindo actividade e viaxe co CEIP A Gándara.

EXPOSICIÓN BERROS E OLLADAS

O venres 17 de novembro os alumnos dos grupos I,III, IV,Xardinería e Restauración asistiron a vista guiada da Exposición de Berros e Olladas na Sala de Exposicións da Casa da Cultura.

SAÍDA O PARQUE DOS CONDES

Hoxe os grupos II e V fixemos  unha saída o Parque dos Condes e  disfrutamos dos patiños que nos gustaron tanto do río Cabe.Tamén fixemos unha paradiña nunha tenda de xoguetes xa que pronto se achega o Nadal.

QUE BEN O PASAMOS!!!!

CELEBRAMOS O MAGOSTO

O venres día 10 festexamos o magosto no colexio e divertímonos moito cos xogos dos que puidemos disfrutar.

Mirade que ben o pasamos!!!

Toda a semana nas aulas fixéronse distintos traballos...ollade que ben nos quedaron!!

SAMAÍN que noutros sitios chaman HALLOWEEN

O pasado 31 de outubro celebramos o Samaín no colexio.Pero os espiritus do Samaín levan acompañándonos toda a semana porque xa levamos uns días ambientando a escola.

Fixemos o CORREDOR DO TERROR e un MURAL CON CARAS DE MEDO.

Por aulas realizamos distintas manualidades con mazorcas,piñas,noces...e tamén decoramos cabazas.

Houbo un pinta-caras para todo o alumnado...daba gusto ver que guapos estabamos!!!.

Dende a biblioteca organizouse unha sesión de lectura grupal con CONTOS DE MEDO no pasillo do terror:

Para rematar a xornada fixemos un desfile terrorífico ,festa ,baile e algo para picar!!