25-N DÍA INTERCIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

ESTE ANO O CONTO ESCOLLIDO NO INFANTA ELENA PARA TRABALLAR O 25-N FOI "ARTURO E CLEMENTINA"

25-N DÍA INTERCIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Aquí se recollen unha serie de recursos para poder traballar nas aulas e desde a casa a conmemoración do Día Internacional contra a violencia de xénero.

25 de novembro_ Día Internacional contra a violencia de xénero.png

QUE MAÑÁ MÁIS TERRORÍFICA PASAMOS NO INFANTA!

SE QUEREDES PASAR MEDOOOOO...ESTE CONTO, TEDES QUE VER!!!!!

Conto feito polo Grupo III

POLO SAN MARTIÑO...CASTAÑAS E VIÑO!!! QUE FESTA É?

San Martiño tempo de magostos

Compilación de crenzas e supersticións, cantigas, adiviñas, refráns, poemas e suxestións gastronómicas que nos chega desde o IES As Lagoas para festexar o San Martiño.

Magosto 2020 (unidades didácticas e manualidades)

Lecturas, dos xogos e dos exercicios de comprensión lectora para traballar dentro da aula cos nenos e as nenas de primaria, tamén atoparedes tarefas de colorear e recortar moi axeitadas para que os máis pequenos vaian coñecendo mellor esta tradición

Información e actividades  publicadas no PORTAL DA LINGUA. Grande recopilación e gran traballo.

SAMAÍN NO INFANTA ELENA

Desde aquí queremos facilitarvos unha chea de recursos  para coñecer e disfrutar desta festa.

COMEZO DUN NOVO CURSO

BENVIDOS AO NOVO CURSO

Comezamos xa un curso que ven cargado de incertezas e moitos cambios organizativos.

Por ese motivo a volta ás aulas será escalonada da seguinte forma:

LUNS, 14 DE SETEMBRO

LUNS, 21 DE SETEMBRO

XARDINERÍA

RESTAURACIÓN

LUNS, 21 DE SETEMBRO

ALUMNADO INTERNADO

No centro, tod@s estamos a traballar para que a volta á escola sexa segura e para que os rapaces e rapazas veñan con todas as garantías posibles.

HORARIO SETEMBRO

DE 8:50 A 13:40