Mensaxe de erro

• Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! en DrupalDefaultEntityController->load() (liña 175 de /srv/www/drupal/htdocs/includes/entity.inc).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! en DrupalDefaultEntityController->cacheGet() (liña 391 de /srv/www/drupal/htdocs/includes/entity.inc).

Listaxe definitiva do alumnado admitido ás probas convocadas para o acceso ás ensinanzas artísticas superiores, para os aspirantes que non estean en posesión do título de bacharelato

Mér, 06/06/2012 - 10:26

Xúntase a listaxe definitiva de persoas admitidas ás probas convocadas pola Resolución do 13 de abril de 2012, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o acceso ás ensinanzas artísticas superiores reguladas pola Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, para os aspirantes que non estean en posesión do título de bacharelato.

Menú Advertisement

Escolarización