Admisión a grao básico de FP. Curso 2023/2024

Nesta páxina atopará a documentación e as listaxes do procedemento de admisión a grao básico de formación profesional para o curso 2023-2024.

Información e documentación

Listaxes do procedemento de admisión

Prazas liberadas

• Ciclos de formación profesional de grao básico con prazas dispoñibles. (Non dispoñible. Prazo rematado o 22/09/2023)

Ábrese o prazo de matrícula en ciclos de grao básico de formación profesional con prazas dispoñibles desde o día 6 de setembro ás 9:00 horas ata o día 22 de setembro ás 13:00 horas. Para matricularse nun ciclo de grao básico con prazas dispoñibles será necesario cumprir os requisitos establecidos no apartado 2.2 das instrucións xerais de grao básico para o curso 2023-2024:

1. Cumprir 17, 18, 19 ou 20 anos no ano de inicio do ciclo formativo, con independencia de que estivesen ou non escolarizadas no curso escolar anterior.
  2. Non estar en posesión dun título de formación profesional nin calquera outro título que acredite a finalización de estudos secundarios completos.
As persoas interesadas deberán formalizar a matrícula no centro educativo no que o ciclo de grao básico teña prazas dispoñibles empregando o anexo I (ligar co pdf do anexo I). A matrícula realizarase no propio centro por orde de chegada unha vez rematada a listaxe de espera das persoas en idade de escolarización non obrigatoria. (figuran como ENO na listaxe de prazas adxudicadas).

Tema: