INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN

PUBLICADA A LISTAXE DE ADMITIDOS EN BACHARELATO

PÓDENA CONSULTAR NO TABOLEIRO DO CENTRO E COA PUNTUACIÓN DESGLOSADA NA SECRETARÍA. O PRAZO DE RECLAMACIÓN É DE 5 DÍAS HÁBILES DESDE A SÚA PUBLICACIÓN.

(Máis información na nosa páxina web http://www.edu.xunta.gal/centros/iesvilalonga/)

Benvida

IES de Vilalonga
A Salgueira nº 40
Vilalonga - Sanxenxo

Tlf 886159137
Fax 886159146

email  ies.vilalonga@edu.xunta.gal

INSTRUCIÓNS PARA A ACREDITACIÓN DAS COMPETENCIAS DIXITAIS DO ALUMNADO DE ESA módulo 4, 2º FP Básica e 2º CM (curso 23/24)

Achégase:

CONVOCATORIA DE MATRÍCULA ABAU 2024

Remitimos as instrucións da convocatoria ordinaria de matrícula para as probas ABAU 2024:

Convocatoria ABAU Ordinaria.

Adxúntanse os impresos de taxas ABAU , de prematrícula e de pago de taxas do título de bacharelato e FP, así como un resumo da documentación no menú da esquerda na páxina principal (ABAU).

Para máis información, picar aquí.

CURSOS DE CAPACITACIÓN DIXITAL

CARACTERÍSTICAS DOS CURSOS:

• Cursos gratuítos de 30 horas de duración. Haberá varios grupos e diversas quendas e horarios.
  • Formación asociada á cualificación de nivel 2 do Catálogo Nacional de Cualificacións Profesionais IFC748_2 Dixitalización aplicada á contorna profesional.
  • Ao remate obterás un certificado de asistencia e aproveitamento, co que se poderán acreditar unidades de competencia de cualificación profesional.

INSCRICIÓN:

• A inscrición realizarase de forma presencial na Secretaría do IES Vilalonga.
  • A documentación a entregar será calquera tipo de documento de identidade (DNI, NIE).
  • Poden solicitar máis información chamando ao 886159137

CURSOS AFD 2024

FORMACIÓN  GRATUÍTA DIRIXIDA A PERSOAS DESEMPREGADAS

Curso ofertado:

TMVG0109 OPERACIÓNS AUXILIARES DE MANTEMENTO EN ELECTROMECÁNICA DE VEHÍCULOS, (328 Horas)

(CERTIFICADO DE PROFESIONALIDADE:  TMV195_1 Operaciones auxiliares de mantenimiento en electromecánica de vehículos (RD 1228/2006 de 27 de outubro))

DATA DE COMEZO:A partir do 2 de Maio

HORARIO: Luns a venres: 16.15 a 21.15h - Sábados: 09:00 a 14:00 h

LUGAR: Talleres IES de VIlalonga, A Salgueira, 40. Vilalonga

Solicita inscrición en:

IES de Vilalonga

Correo electrónico: ies.vilalonga@edu.xunta.gal

CONVOCATORIA DE BOLSAS DE ESTUDOS PARA O CURSO 2024/25 (ENSINANZAS POSTOBRIGATORIAS)

O Ministerio de Educación e Formación Profesional vén de convocar bolsas de carácter xeral para o curso académico 2024/2025 para estudiantes que cursen estudios postobrigatorios.

Na convocatoria establécese o prazo de solicitude tanto para alumnado que se atope cursando ensinanzas universitarias como para o que se atope cursando ensinanzas postobrigatorias e superiores non universitarias.

O prazo de solicitude será do 19 de marzo ata o 10 de maio de 2024.

Para máis información, preme na seguinte ligazón

.

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA A FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2024

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2024

A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades vén de convocar 645 axudas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024 (Orde 29 de xaneiro de 2024).

O prazo de solicitudes aberto dende o 13 de FEBREIRO ata o 12 de MARZO (incluído).

Pode consultarse máis información na seguinte ligazón.