PRAZO DE RECLAMACIÓNS DE NOTAS DE 2º DE BACHARELATO

Normativa de aplicación de reciente publicación (distinta da recollida nas NOFC), pode consultarse en https://www.edu.xunta.gal/portal/node/33549

ACTUALIZACIÓN DO PROTOCOLO COVID E DO PLAN DE CONTINXENCIA DO IES DE VILALONGA

Publicamos a actualización do Protocolo Covid e do Plan de Continxencia incorporando as novas medidas recollidas nas Resolucións do 2 de novembro, para que sexan coñecidas pola comunidade escolar do IES de Vilalonga. No Protocolo as incorporacións e novedades aparecen destacadas en letra azul para facilitar a súa consulta. Tamén incorporamos o Anexo I bis que define os contactos estreitos no autobús e na aula, e como Anexo VII, incorporamos as recomendacións da Xunta en canto a ventilación.

PROTOCOLO COVID DO IES DE VILALONGA

Estimadas familias: