O NOSO CENTRO TAMÉN PARTICIPA DOS..

Equipo de Dinamización

RECOMÉNDASE O NAVEGADOR MOZILLA FIREFOX EN WINDOWS E SAFARI EN MAC

PRÉSTAMOS E NORMAS DE USO DA BIBLIOTECA CURSO 20-21

Preme sobre a imaxe da nena para acceder ao formulario de préstamo pero revisa antes as condicións e normas para o uso da biblioteca durante o curso 20/21

CALENDARIO DE PROBAS EXTRAORDINARIAS DE MATERIAS PENDENTES MAIO 2021

Preme sobre a imaxe para acceder á información...

Calendario de pendentes

LISTAXE VACANTES PARA O CURSO 2021-22

O prazo de admisión nos centros escolares para o vindeiro curso abre este luns 1 ata o 22 de marzo.

Información na seguinte ligazón: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/33340

Preme aquí para ver ampliado o cadro de vacantes ofertadas polo noso centro para o vindeiro curso 2021-22.

VIDEO DA CHARLA "EDUCACIÓN A DISTANCIA-ESCOLA DE FAMILIAS"

Preme sobre a imaxe para acceder ao contido da videoconferencia sobre a "Educación a Distancia" para 1º e 2º da ESO, impartida pola profesora Dna. Ana Mascato Bea.

Os contidos son os mesmos que os tratados na videoconferencia de 3º e 4º da ESO pero adaptados ao EVA. No caso da Aula Virtual do centro empregamos o mesmo programa en distintas plataformas polo que, a información contida no vídeo tamén é de utilidade para estes cursos.

Agradecer, dende o centro, a participación das familias e o seu interese

INSTRUCIÓNS DE MOBILIDADE EXTERNA E INTERNA NO CENTRO PARA O ALUMNADO E PROFESORADO

ENTRADAS E SAÍDAS A 1º E 6ª HORA

- Unha vez que o alumnado entre no centro, tanto si é transportado como non, terá que incorporarse á súa aula de 1ª hora seguindo o itinerario que se expón a continuación.

- O alumnado transportado accederá e sairá do centro SEMPRE POLA MESMA PORTA, en función da parada do seu autobús:

- Porta principal: RUTA DE ARRA; RUTA DO ENXIDO; RUTA DA GRANXA E RUTA DE FONTOIRA

- Porta lateral: RUTA DE XESTEIRIÑA; RUTA DE ALDARIZ E RUTA DE MAGALÁNS

- Unha vez dentro do centro haberá CINCO RUTAS en función das portas de entrada e das aulas ás que se pode acceder por elas (Se premes sobre a imaxe as poderás ver ampliadas)

ENTRADAS E SAÍDAS AO RECREO

- O alumnado estará, durante os recreos, en espazos diferenciados para cada nivel tal e como se mostra na imaxe (se premes sobre a imaxe os poderás ver ampliados)

- O alumnado de 1º da ESO e 2ºA, sairá e entrará ao patio pola porta da cafetería. O alumnado de 2º da ESO sairá e entrará ao patio pola porta lateral dereita. O alumnado de 3º da ESO sairá e entrará ao patio baixando e subindo pola rampa cara á porta principal do edificio e o alumnado de 4º da ESO pola porta traseira que da acceso ao ximnasio.

MOBILIDADE INTERNA NO CENTRO:

- Os desprazamentos do alumnado e do profesorado nos cambios de sesión, entre a súa aula de referencia ás aulas específicas (ximnasio, tecnoloxía, plástica, música) ou as aulas de desdobre se fará seguindo un ITINERARIO UNIDIRECCIONAL que estará sinalado con frechas azuis no chan dos corredores (se premes sobre a imaxe poderás velo con máis detalle)

AVISO IMPORTANTE DA ANPA DO IES SANXENXO!!!

Estimad@s nais e pais,

Na última reunión da xunta directiva da Anpa decidimos que dadas as dificultades económicas que atravesan moitas familias NON COBRAREMOS COTA PARA DARSE DE ALTA DE SOCIO este ano. Para a realización de actividades utilizaremos o remanente existente doutros anos.

Respecto o seguro da Anpa vos informamos de que debido ó incremento da renovación da póliza o custo pasa a ser de 12 euros por neno/a.

No mes de setembro poñerémonos en contacto coas familias que xa fixeron o ingreso da cota para facerlles a devolución.

Con motivo do novo curso académico pedímosvos que colaboredes facéndovos socios e vos invitamos a que participedes activamente na ANPA plantexando as vosas inquedanzas e propostas de mellora.

A ANPA do IES Sanxenxo

A causa do COVID-19 para facervos socios ou contratar o seguro da ANPA premede no link.