!O proxecto do IES San Rosendo "A paisaxe como alma do territorio" recibiu o primeiro premio Paisaxe e Sustentabilidade na convocatoria 2014-2015!

O pasado día 7 de outubro reuniuse o xurado encargado de resolver a convocatoria dos premios Paisaxe e Sustentabilidade. Participaron na convocatoria 2014-2015, de oficio, os 28 centros de educación infantil, primaria, ESO, bacharelato e FP seleccionados para participar no programa “Paisaxe e Sustentabilidade” a través do plan Proxecta.

Esta iniciativa educativa pretende fomentar a cultura da sustentabilidade e a valoración da paisaxe propia por parte do alumnado de Galicia.

Así pois o xurado acordou conceder, por unanimidade, tendo en conta os criterios establecidos na convocatoria o  seguinte PREMIO ao centro:

PREMIO

CENTRO DOCENTE

PROXECTO 2014-15

1º premio

IES Plurilingüe San Rosendo

A paisaxe como alma do territorio

Os nosos parabéns á profesora coordinadora, Macamen Cerviño Gómez, e ao resto do profesorado e alumnado participante.