Física e química

LIBROS DE TEXTO

2º ESO Ed. Santillana

Actividades complementarias curso 23-24

-Visita ao CITEEC (Centro de Innovación Tecnolóxica en Edificación e Enxeñería Civil) da UDC para visitar os laboratorios e en concreto o laboratorio de hidráulica onde están desenvolvendo o "proxecto inundacións". Visita ao MUNCYT da Coruña e roteiro literario "Luísa Villalta" Alumnado de ciencias de 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato. 28 de Febreiro."

-Charla A Ponte: "Gastronomía molecular: reaccións químicas na cociña". Martes 12 de Marzo de 10:50 a 11:40 h. Alumnado de ciencias de 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato.

-Charla A Ponte: "Curso acelerado de química orgánica, breve paseo polo mundo molecular". Mércores 10 de Abril de 10:50 a 11:40. Alumnado de ciencias de 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato.

Actividades complementarias curso 2022-2023

-1º e 2º Bacharelato: visita ao Centro de Investigación das TIC da UDC e á Casa das Ciencas da Coruña o 24 de febreiro. FOTOS

Verónica Bolón, investigadora do CITIC, nomeada académica da Real Academia de Ciencias Exactas, Físicas e Naturais de España: artigo

Actividades complementarias curso 2019-2020

-3º e 4º ESO: Visita ao parque eólico experimental de Sotavento o 20 de xaneiro. Fotos

-4º ESO e 1º e 2º Bacharelato: Visita ao CIQUS (Centro Singular de Investigación en Química Biolóxica e Materiais Moleculares) da USC o 6 de marzo. Fotos

Actividades complementarias curso 2018-2019

-3º e 4º ESO: visita á Casa das Ciencias e á Casa dos Peixes da Coruña o luns 14 de xaneiro.  Fotos

-1º e 2º Bacharelato: visita ao Muncyt e ao Instituto Oceanográfico na Coruña o venres 25 de xaneiro. Fotos

Actividades complementarias curso 17-18

-1º e 2º Bacharelato: Visita á central térmica de As Pontes de García Rodríguez e a Aquaciencia en Ferrol. 30 de xaneiro.

Visitaremos en As Pontes de García Rodríguez a central térmica convencional.

Información sobre unha central térmica convencional.

Información sobre unha central térmica de ciclo combinado.

• Comparación entre unha central térmica convencional e unha de ciclo combinado

Visitaremos en Ferrol Aquaciencia, o xardín temático sobre a auga.

-3º e 4º ESO: Visita ao parque eólico experimental de Sotavento o 29 de xaneiro.

Nova táboa periódica

A IUPAQ publicou a táboa periódica co nome e símbolo dos elementos ata o 118 en novembro de 2016. Podes consultar a súa tradución ao galego aquí.

Mulleres Científicas

Chien-Shiung Wu

María Josefa Wonenburger

Gañadoras:

1º Premio: Eney Mourelo, Lucía Visuña, José Manuel Rodríguez, Aroa López, Lucía González, José Matías González, Cristian Rodríguez.

2º Premio: Susana Rodríguez, Javier Coba, Diego Sánchez, Iván González, Álvaro Núñez, José Daniel Rodríguez, Miriam López, Miriam Ferreiro.

Premio: Sabela Durán, Ismael Pol, Lucía Fierro, Emily González