BENVIDA

Enriba de mel... queiroas

Imaxe do centro

Datas da convocatoria de Setembro

Para ver as datas e os horarios dos exames de Setembro preme AQUÍ

Matrícula curso 2020 - 2021

• O prazo de matrícula para o curso 2020 - 2021 é do dia 1/7/2020 ó 10/7/2020 ambos incluidos
  • A documentación necesaria é:
    • 1º ESO
      • Impreso matrícula
      • Fotocopia do DNI
      • 2 fotos
      • Fotocopia tarxeta sanitaria
      • Declaración sobre saude, alerxias, etc
      • Autorización imaxe
      • Autorización para saidas á vila
    • Resto dos cursos
      • Impreso de matrícula
      • Autorización imaxe
      • 2 fotos
      • Xustificante do pagamento do seguro escolar (agás 1º e 2º de ESO)

Libros Para o Verán

Se estás interesado en ler algún libro da biblioteca do instituto pincha en Ourileo

Entrega de notas de ESO e 1º de BAC

O vindeiro Martes 23 de Xuño procederase a entrega de notas correspondentes a avaliación ordinaria de Xuño e a recollida dos libros prestados polo centro para o presente curso. O horario será o seguinte:

• 10:00 -> 4º de ESO e 1º de BAC
  • 10:30 -> 3º de ESO
  • 11:00 -> 1º de ESO
  • 12:00 -> 2º de ESO

IMPORTANTE: Podería darse o caso de que, por problemas técnicos, este horario tivese que ser modificado. Prégase, polo tanto, comprobar o Luns, a ultima hora da tarde, se houbo algunha modificación.

Aberto o prazo de contratación da cafetería

Ata o 23 de xuño está aberto o prazo para solicita-la contratación da cafetería do centro

Hai que solicitala na plataforma de contratación da Xunta de Galicia

Familias e alumnado de 6º de Educación Primaria: "O paso de primaria a secundaria"

Debido a situación actual, non podemos facer a visita ó instituto. Por iso publicamos este VIDEO para que poidades coñecer o centro antes de comezar as clases.

¡¡ Vémonos en setembro !!

Aberto o prazo para solicitar as axudas para libros de texto e material escolar do curso 2020/21

Dende o 20 de maio ata o 19 de xuño queda aberto o prazo para solicita-las axudas para libros de texto e material escolar para o curso 2020/21

As solicitudes pódense presentar por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I)  da aplicación informática Fondolibros https://www.edu.xunta.es/fondolibros, a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.

Opcionalmente, tamén se poden presentar na administración do IES Quiroga en horario de atención ó publico de 10:00 a 13:00. Neste caso, prégase vir con mascarilla, bolígrafo propio e respectar as distancias.

Adaptacións das Programacións 2019-2020

• Publicadas as adaptacións das programacións de todas as materias.

• Pódense consultar AQUI.

Enquisa sobre materias optativas de cara o curso 2020-2021

• Rematado o prazo
  • Moitas grazas pola vosa colaboración.
  • En breve poñerase aquí as materias que definitivamente se ofertarán o curso que ven.