ÁM@ME

O alumnado de 1º de Bacharelato asistiu o mércores 27 de novembro á conferencia de Chis Oliveira e Amanda Trabaa Ám@me: "Sexo e amor no século XXI"

O AMOR NOS TEMPOS DE INTERNET

O alumnado de 1º de Bacharelato asistiu esta semana á actividade "O amor nos tempos de internet", realizada polo Equipo da Biblioteca como sesión preparatoria á conferencia que darán o día 27 de novembro Chis Oliveira e Amada Traba sobre o seu ensaio Am@me. Pensar o amor no século XXI.

EQUIPO DA BIBLIOTECA 19/20

Patricia Peña Perojo

Alba Sotelino Martínez

Carmen Vallejo Pérez

DÍA DO LIBRO

2019-04-27 15:52

O Departamento de Lingua Castelá e Literatura e o equipo da Biblioteca organizaron a celebración de día do libro co proxeccións de booktrailers de Recoméndoche un libro, canapés literarios entre 1º e 2º de ESO e gravacións de podcast con grupo de Literatura Universal de 1º de Bacharelato.

DÍA DA POESÍA

2019-03-21 16:50

O equipo da biblioteca e departamentos de linguas organizaron varias actividades para celebrar no instituto o día da poesía, visitando tamén o CEIP Fernández López.

GAÑADORES ESCAPE ROOM

2019-03-12 13:44

O grupo gañador da ESCAPE ROOM deseñada polo equipo da biblioteca para celebrar o Día de Rosalía é.....

2º FP

Noraboa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En segundo lugar clasificouse 4º ESO A e en terceiro lugar 1º ESO A.