Alumnado e familias

CAMPUS DE VERÁN

Do 28 de xuño ao 2 de xullo 2021 no Campus Universitario de Lugo.

Toda a información premendo na imaxe:

ENCONTROS VIRTUAIS NA ZONA USC

Dende o seguinte enlace podedes acceder aos

Encontros virtuais na Zona USC

do Programa A Ponte entre o Ensino Medio e a USC:

Ditos encontros terán lugar os días 23, 24 e 25 de marzo.

HOMENAXE A MONCHO IGLESIAS

Hoxe, 15 de xaneiro de 2021, o alumnado rendeu unha emotiva homenaxe ao noso admirado profesor Moncho Iglesias. Nesta homenaxe, tanto o profesorado coma o alumnado adicou agarimosas palabras a Moncho, ben a través de audios ou escritos.

Antía Abalde compartiu esta bonita montaxe:

Que a terra che sexa leve, querido Moncho. Sempre no noso corazón.

VOLTA ÁS AULAS

Retomaremos a actividade lectiva o

luns 11 de xaneiro de 2021

(o 8 de xaneiro de 2021 foi escollido como día non lectivo de centro)

INFORMACIÓN IMPORTANTE Y ORGANIZACIÓN GENERAL DEL CENTRO 2020-21 – CEIP  Santa Úrsula

FESTIVAL NAVIDEÑO VIRTUAL

E rematou a primeira avaliación!

E a pesar dos medos e incertezas deste atípico inicio de curso, puidemos asumila, co esforzo de todas e todos: alumnado e familias, profesorado e persoal non docente do IES Pino Manso.

GRAZAS E NORABOA!!!!!!

A COVID 19 tamén impón unha forma diferente de dar a benvida ao Nadal dende o instituto, que materializamos neste modesto festival virtual.

En primeiro lugar presentamos un vídeo elaborado por Juan Carlos con debuxos do alumnado de EPVeA de 3º e 4º de ESO e de Debuxo Artístico de 1º e 2º de Bac:

O alumnado de 1º ESO D preparou na materia de ITI o informativo "ESPECIAL NADAL":

O grupo de Música de 4º ESO preséntanos unha percusión corporal coa canción  Santa Claus is coming to town interpretada por Justin Bieber:

O alumnado, profesorado e persoal non docente adicamos o seguinte vídeo a todas as familias (grazas, Patricia, pola súa edición):

E para rematar, un vídeo sorpresa (grazas, Monique, por editalo):

FELICITACIÓN IES PINO MANSO

Entre os traballos do alumnado de 1º de ESO na materia de EPVeA, o de Saúl Lorenzo foi o elixido. Gracias ao alumnado e ás profesoras de EPVeA, Sonia e Susana, pola súa implicación.