Instrucións para o período de suspensión de actividades

Conforme as novas instrucións para os centros educativos publicadas pola Consellería, informamos que:

• Queda suspendida a actividade lectiva a partires do luns 16 de marzo.
  • A atención ao alumnado por parte do profesorado farase a través de diversas ferramentas telemáticas: aula virtual, páxina web do Instituto, espazo abalar...
  • Esta páxina web é a instancia prioritaria de contacto cos departamentos didácticos, a través do bloque Departamentos (marxe dereita), no menú Actividades, onde se irán incorporarando as actividades e tarefas a realizar polo alumnado, ou os enlaces a outros soportes ou plataformas, se é o caso.
  • O centro disporá de persoal de dirección e administración no horario que se determinará para asegurar a atención telefónica e telemática de posibles trámites ou consultas.
  • Estas disposicións poden ir variando conforme ás circunstancias sanitarias e conforme ás instrucións da Consellería de Educación.

13 de marzo de 2020

A Dirección