BOLSAS DO MINISTERIO PARA O CURSO 24/25

PRAZO DE PRESENTACION DE SOLICITUDES: do 19 de marzo de 2024 ás 9 h., ata o 10 de maio de 2024 ás 15 h.

PROHIBICIÓN DO USO DE MÓBILES NOS INSTITUTOS

A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades acaba de publicar a Orde de 4 de xaneiro de 2024 sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos,  pola que se aproba o protocolo sobre o uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros docentes de niveis non universitarios sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia.

En dito protocolo amplíase a prohibición do uso de móbiles a todo o horario escolar, incluíndo os tempos de lecer.

O protocolo estará vixente xa no primeiro día de clase despois das vacacións de Nadal (8 de xaneiro)

Enquisa sobre a organización da semana de exames de 2º de bacharelato

13/12/2023 19:38

ENQUISAS SOBRE A ORGANIZACIÓN DA SEMANA DE EXAMES DE 2º DE BACHARELATO

Este curso estase a probar un novo sistema para a organización dos exames de 2º de bacharelato, de tal xeito que os finais de cada trimestre son programados pola dirección en catro días. Os obxectivos para facelo así son tres:

- Encaixar todos os exames de todas as materias para que todo o alumnado teña a mesma carga de traballo, independentemente das materias escollidas na matrícula.

Solicitude de Bolsas (Becas) para o curso 2022-2023

Os alumnos/as que poden solicitar as devanditas bolsas son os que se matriculen o próximo ano en:

a) Primeiro e segundo cursos de bacharelato.

b) Formación profesional de grao medio e supeiror, incluidos estudios de fp realizados en centros militares