PREMIADOS EN "XORNALISMO NA ESCOLA", La Voz de Galicia

PARABÉNS ao alumnado de 4ºESO e á súa docente María Xesús Adán polo resultado obtido no programa Prensa escuela organizado por La Voz de Galicia!!!

O artigo que achegaron nesta actividade leva por título: "Galicia, berce de intérpretes, romarías e verbenas" e tal e como recolle o desenvolvemento da noticia publicada hoxe en La Voz de Galicia

Da música galega se caer nos tópicos

"Falar da música de Galicia pode acabar sendo un rosario de tópicos, pero os alumnos de 4ºESO do IES Muralla Romana (Lugo), dirixidos por María Xesús Adán, conseguírono. Quedou terceiro de Galicia cos seus 5 votos do xurado, que destacou o ambicioso da reportaxe e as moitas voces consultadas, dende o máis tradicional da música aos novos movementos."

MOITAS FELICIDADES A TODOS E A TODAS POLO PREMIO PROVINCIAL DE LUGO E POLO RECOÑECEMENTO A NIVEL GALICIA!