ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

- Decreto 92/1998 - [DOG do 29/04/1988]

- Decreto 324/1996 - [DOG do 9/28/1996]

SORTEO PARA A CONSTITUCIÓN DA XUNTA ELECTORAL

O día 28 de outubro fíxose o sorteo para establecer a composición dos membros da Xunta Electoral.

CONSTITUCIÓN DA XUNTA ELECTORAL

O día 5 de novembro de 2021, dentro do prazo estipulado na normativa anterior, queda constituída a Xunta Electoral que supervisará o procedemento de eleccións de renovación do Consello Escolar. Da súa primeira reunión, sairán aprobados o calendario e os procedementos de participación.

CALENDARIO NOVEMBRO

DÍA 5

Constitución da Xunta Electoral.

Apertura do prazo para a presentación de candidaturas.

Publicación dos censos provisionais.

Convocatoria de eleccións.

Ábrese o prazo para a presentación de candidaturas de representantes do profesorado, alumnado e PND.

DÍA 15

Ás 14:00 horas remata o prazo para presentar candidaturas.

DÍA 16

Proclamación e publicación de candidatos.

Sorteo público da designación dos membros das mesas electorais de pais, alumnado e PND.

Censos definitivos logo de atender as posibles reclamacións.

Aprobación das papeletas.

DÍA 22

Ás 12:00 horas claustro extraordinario informativo e constitución da mesa electoral para a elección dos representantes do profesorado.

DÍA 23

Ás 09:20 constitución das mesas do alumnado.

Ás 10:10 e 12:10 claustro extraordinario e votacións en xefatura de estudos.

Entre as 13:00 e as 14:00 horas e entre as 16:00 e as 18:00 horas farase a votacións de nais/pais.

Entre as 08:30 e as 14:00 horas farase a votación doa alumnos en cada aula de grupo.

Reconto de votos, atención das posibles reclamacións e publicación dos candidatos electos.

DÍA 24

Proclamación dos candidatos electos e traslado de actas á Xefatura Territorial.