EDLG

Regueifas

A improvisación é unha boa forma de mellorar o uso do idioma.  Dende o EDL e o departamento de Lingua Galega, para incentivar o galego e dar a coñecer este modelo de improvisación oral o alumnado de

Día de Rosalía 2021

Hoxe 24 de febreiro é unha data moi especial porque celebramos o

" Día de Rosalía"  e con ela o rexurdemento das Letras Galegas e dende  o EDLG  do IES Leliadoura queremos compartir unha pequena homenaxe que celebramos co alumnado do noso centro.

Esta celebración, aparece fixada no Calendario do Libro e da Lectura como aniversario do nacemento da nosa autora.

Esconxuros Samaín

Este curso o alumnado de 1º ESO participan na elaboración  de esconxuros e poemas que presentaron neste Samaín.

O Samaín 2020/2021

A situación que estamos vivindo debido as restricións derivadas da pandemia, estannos dificultando o desenvolvemento de actividades que o equipo de dinamización da lingua galega (EDLG) ten programadas para este curso 2020/2021 no noso centro escolar.

n/d

LETRAS GALEGAS 2020

Este ano a celebración das Letras Galegas será dun xeito especial por mor da crise que estamos vivindo pola situación sanitaria provocada polo coronavirus.

A RAG decidiu pospoñer o acto do Día das Letras Galegas que se celebra o 17 de maio  ao sábado 31 de outubro.

Microrrelatos

O Equipo de Dinamización e Normalización Lingüística propón a todo o  alumnado do instituto participar na narración dun microrrelato.

Conxuros polo Samaín

Samaín 2019

O alumnado do IES Leliadoura quixo celebrar O Samaín e durante tres días disfrutamos da creatividade do noso alumnado transformando as cabazas en obras de arte.

ARTEspazo Autoestima

ARTEspazo  Autoestima

O IES Leliadoura participou en colaboración con IES San Clemente de Santiago de Compostela e os centros CEIP de Sestelo-Baión de Vilanova de Arousa e o IES de Poio, nunha actividade feita polo alumnado destos centros sobre a Autoestima e convidamos a todo o que queira  a visitar a exposición que se abre durante o mes de Outubro na sala de usos múltiples nos recreos e os luns pola tarde de 17:20 a 18:10.