XORNADAS SOBRE COOPERATIVISMO

O Departamento Administrativo do centro organizou unha xornada sobre o Cooperativismo para os Ciclos Formativos das Familias de Informática e de Administración

XORNADAS SOBRE COOPERATIVISMO

CRTVG-Convocatoria contrato en prácticas de Administración e finanzas

A Corporación RTVG convoca unha proba para un contrato en prácticas na que se require posuír o Ciclo Superior en Administración e Finanzas.

FORMANDO EN BANCA ÉTICA

O día 27 de xaneiro do 2020 o alumnado de Xestión Administrativa e Administración e Finanzas, asistiu a unha conferencia sobre Banca Ética impartida por Gonzalo Gesto, avogado e coordinador para Galicia de Banca Ética Fiare.

FORMANDO EN BANCA ÉTICA

VISITAMOS A LONXA DE RIBEIRA

O IES Leliadoura realizou unha actividade na que participou o alumnado do primeiro curso do Ciclo Medio de Xestión Administrativa e o Ciclo Superior de Administración e Finanzas.

VISITAMOS A LONXA DE RIBEIRA

A PREOCUPACIÓN POLO MEDIO AMBIENTE LEVOUNOS AO COMPOSTEIRO MUNICIPAL DA ILLA DE AROUSA

O día 28 de marzo achegámonos ao concello da Illa de Arousa para visitar o composteiro municipal que ten implantado e que recolle os residuos domésticos orgánicos para convertelos en compostaxe para fertilizar a terra. Ao fronte está a concelleira de Medio Ambiente e Participación Cidadá, Dona Gabrielle Frein Von Hundelshausen, unha muller que chegou dende Alemania á Arousa para limpar o petróleo vertido polo Prestige, namorouse da Arousa e quedou a vivir aquí.

VISITAMOS O GRUPO AMEGROVE: 40 ANOS DE COOPERATIVA

O 28 de marzo desprazámonos a AMEGROVE, no concello do Grove, que é unha cooperativa que cultiva o mexillón. Con 322 bateas, dúas depuradoras cunha capacidade de 230 Tm ao día e unha planta de cocción e procesado, comercializa para os mercados mais exixentes de toda Europa. O compromiso coa calidade esta avalado polo certificado Gestión ISO 9001, Freisd Of The Sea e Calidad y Seguridad Alimentaria FIS Food.

VISITAMOS O GRUPO AMEGROVE: 40 ANOS DE COOPERATIVA

A IMPORTANCIA DO SECTOR MEXILLONEIRO PARA A ECONOMÍA EN GALICIA

O pasado día 26 de marzo, na aula Vionta, deunos unha charla a representante do Consello Regulador do Mexillón de Galicia ao alumnado dos Ciclos de Administración e Finanzas e de Xestión Administrativa,

A IMPORTANCIA DO SECTOR MEXILLONEIRO PARA A ECONOMÍA EN GALICIA

O ALUMNADO DE ADMINISTRACIÓN E FINANZAS VISITOU INDITEX

Este xoves, día 7 de marzo, o alumnado de primeiro de Administración e finanzas visitou a sede central do grupo galego Industria de Diseño Textil, S.A. (Inditex). en Arteixo. Puideron ver in situ o despliegue loxístico co que conta esta empresa, así como comprobar como xestiona dende alí a moda de medio mundo.

O ALUMNADO DE ADMINISTRACIÓN E FINANZAS VISITOU INDITEX

COOPERATIVISMO E ECONOMÍA SOCIAL

O día 31 de outubro, de 10:00 horas a 14:30 horas, no IES Leliadoura tivo lugar unha Xornada de COPERATIVISMO E ECONOMÍA SOCIAL, impartida por Álex Pereira, consultor e formador, da COOPERATIVISMO E ECONOMÍA SOCIAL