Blogues

Dispoñibles Titulacións Académicas Ano 2020-2021

Temos xa dispoñibles para ser recollidos os titulos de ESO, bacharelato, FP básica e FP medio e FP superior de todos aqueles alumnos e alumnas que remataron os seus estudos e titularon no ano académico 2020-2021.

CURSO 2023-2024: NOVO Horario Inicio de Clases

As clases do curso 2023 - 2024 comezan o 11 de setembro co seguinte horario:

Plan dixital do centro

MATRÍCULA CURSO 2021-2022

PROCEDEMENTO:

Matrícula ABAU

Xa tedes publicada na web, toda a información para a matrícula das ABAU, tanto a instrucións como os impresos. Para vela, preme a continuación:

Probas de acceso a ciclos formativos 2021. Listas definitivas

Acceso ás listaxes de cualificación.

Admisión alumnado: listaxe provisional

Xa está publicada a listaxe e alumnado admitido. Pódese comprobar no IES Leliadoura ou na páxina Web coa chave 365. Todo o alumnado que presentou a solicitude en prazo está admitido.

Aberto do 1 ao 22 de Marzo

SIMULACRO DE ENSINO VIRTUAL OS DÍAS 21 E 22

Dadas as circunstancias sanitarias no concello de Ribeira e nos concellos limítrofes e, tras solicitar autorización á Inspección Educativa, foinos concedida a suspensión das clases presenciais o vindeiro luns 21 e martes 22 de decembro, autorizándonos a levar a cabo os labores educativos neses días de forma virtual, mediante a Aula Virtual e sesións de videoconferencia. É así que o alumnado debe conectarse por webex no horario habitual para recibir as súas clases a través desa aplicación.