Blogues

MATRÍCULA CURSO 2021-2022

PROCEDEMENTO:

Matrícula ABAU

Xa tedes publicada na web, toda a información para a matrícula das ABAU, tanto a instrucións como os impresos. Para vela, preme a continuación:

Probas de acceso a ciclos formativos 2021. Listas definitivas

Acceso ás listaxes de cualificación.

Admisión alumnado: listaxe provisional

Xa está publicada a listaxe e alumnado admitido. Pódese comprobar no IES Leliadoura ou na páxina Web coa chave 365. Todo o alumnado que presentou a solicitude en prazo está admitido.

Aberto do 1 ao 22 de Marzo

SIMULACRO DE ENSINO VIRTUAL OS DÍAS 21 E 22

Dadas as circunstancias sanitarias no concello de Ribeira e nos concellos limítrofes e, tras solicitar autorización á Inspección Educativa, foinos concedida a suspensión das clases presenciais o vindeiro luns 21 e martes 22 de decembro, autorizándonos a levar a cabo os labores educativos neses días de forma virtual, mediante a Aula Virtual e sesións de videoconferencia. É así que o alumnado debe conectarse por webex no horario habitual para recibir as súas clases a través desa aplicación.

XA PODEDES RECOLLER AS MÁSCARAS EN CONSERXERÍA

O alumnado beneficiado coa distribución gratuita de máscaras xa pode recollelas na conserxería do centro.

AXUDAS MÁSCARAS

Convocadas axudas para distribución gratuita de máscaras ao alumnado da ESO en función da renda.

COMUNICADO DA ANPA SAN ROQUE DO IES LELIADOURA

Dende a ANPA San roque do IES Leliadoura queremos dirixirnos a tódolos país e nais de alumnos e alumnas que cursan estudos neste instituto.

Este ano polas circunstancias sanitarias que sufrimos, consideramos que non é adecuado facer a reunión xeral como faciamos tódolos anos ó comezar o curso, esperamos que máis adiante poda facerse, pois consideramos que é moi enriquecedora para os país e nais e para o bo funcionamento da asociación.

PROTOCOLO COVID 19

Protocolo de adaptación ao contexto da covid 19 nos centros de Ensino non Universitario de Galicia para o curso 2020-2021

Resolución conxunta, de data 22 de setembro de 2020, das Consellerías de Cultura, Educación e Universidade e de Sanidade pola que se aproba a actualización do “Protocolo de adaptación ao contexto da covid 19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020-2021”, así como os Protocolos de “prevención da transmisión da covid-19 no alumnado con necesidades educativas es

CRTVG-Convocatoria contrato en prácticas de Administración e finanzas

A Corporación RTVG convoca unha proba para un contrato en prácticas na que se require posuír o Ciclo Superior en Administración e Finanzas.

Reinicio da actividade lectiva presencial, con caracter voluntario, nos 2º cursos de bacharelato e ciclos formativos

En cumprimento da Resolución do 22/05/2020, da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, o IES Leliadoura retomará a partir do luns día 25 a actividade lectiva, con carácter voluntario, para o alumnado de 2º cursos de bacharelato e dos ciclos formativos de grao medio e superior.