Día escolar da Paz- 2015

O 30 de xaneiro celébrase o Día escolar da Paz e da Non Violencia. Con este motivo animámosvos a vir pola biblioteca consultar os materiais relacionados con esta temática. Só por poñer un exemplo, o texto escrito por Malala Yousafzai, Premio Nobel da Paz no 2014 e que leva por título: Yo soy Malala : La joven que defendió el derecho a la educación y fue tiroteada por los talibanes.

Ademais, podedes ver polos corredores do centro carteis alusivos a esta conmemoración elaborados polo alumnado de Relixión, así como, algúns outros carteis elaborados polo alumnado de atención educativa deste curso (e anteriores).

Nesta ligazón, podedes acceder a materiais interesantes elaborados polo Seminario Galego de Educación pola Paz. Son moi interesantes tamén algunhas das propostas elaboradas noutras bibliotecas escolares.