Contratos programa: Mellora da competencia lingüística

Seguimos traballando a comunicación lingüística para que o noso alumnado vaia mellorando a súa autoestima e seguridade á hora de enfrontarse a falar diante dos seus compañeiros ou dun dispositivo de gravación (cámara, móbil, etc).

Durante o mes de febreiro, mes de Entroido, o alumnado de 2º ESO traballou o léxico da gastronomía e o texto instrutivo polo que tiveron que facer unha actividade denominada “As miñas dotes na cociña”, debían pensar nun prato ou sobremesa e elaboralo explicando cada un dos pasos dados para elaborar ese suculento manxar. Xa vedes que temos moita variedade para escoller: roliños de salchicha, sánwich vexetal e normal, ovos recheos e de sobremesa: biscoito, filloas, madalenas, flan de ovo e  rosquillas.

Que fame!!!!

Moitas grazas tamén ás familias pola súa colaboración e a súa axuda á hora de realizar esta tarefa.

Deixámosvos, como mostra, algúns vídeos do alumnado de 2ºESO.

Imos mellorando, aínda que, en ocasións, cómpre pasar máis tempo na cociña!!!

NORMAS_TRABALLO_EXPR_ORAL_RECEITA_COCIÑA.pdf289.46 KB