INFORMACIÓN E DATAS MATRICULACIÓN

Achegamos ligazón da páxina da xunta "ven á FP" coas datas e información sobre o proceso de matriculación.

Tamén teñen a disposición un resumo de estas datas.

HOMENAXE A XELA ARIAS

Este ano, o Día das Letras Galegas se lle adicou á poeta Xela Arias, e por iso, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega do IES de Sabón, decidiu facerlle unha homenaxe mediante a confección duz fanzine. Ademáis doutras colaboracións, inclúe ilustracións do alumnado de 2º de Bacharelato e grafitis do IES de Sabón.

ENTREGA DE NOTAS

A entrega de notas será de xeito presencial na aula de referencia de cada grupo segundo as datas e horas mostradas máis abaixo.

2º Bacharelato:

• Día 23 ás 12:00h. Entrega de notas
  • Día 23 ás 12:15h. Recollida de equipos
  • Día 23 ás 12:30h. O alumnado que vaia á ABAU terá unha reunión coa orientadora.

Ciclos:

• Día 24 ás 12:00h. Entrega de notas
  • Día 24 ás 12:10h. Recollida de equipos e ferramentas

1º Bacharelato, FPB e ESA

DATAS EXAMES FINAIS E EXTRAORDINARIOS

Achegamos datas para os exames finais e extraordinarios das materias e módulos dos distintos niveis.

- 1º BAC

- 2º BAC

- 1º CS Administración e Finanzas

- 2º CS Administración e Finanzas