blogue deiesdesabon

INFORMACIÓN XERAL DE ADMISIÓN FORMACIÓN PROFESIONAL - CURSO 2022/2023

Queres estudar FP?

Xa está publicado o calendario de admisión. A partires do 23 de xuño xa podes reservar a túa praza!

Revisa a nosa oferta educativa

Achegamos as instruccións e as datas coa información xeral de admisión para a formación profesional para o vindeiro curso 2022-23.

PRESENTACIÓN IES DE SABON

ACTO DE RECOÑECEMENTO AOS MELLORES EXPEDIENTES

O pasado xoves 23 de xuño, o noso alumno Pablo Añón, de 2º de Bacharelato, recolleu o seu premio e recoñecemento aos mellores expedientes de bacharelato, nun gran acto en Santiago (Fontes do Sar), organizado pola USC. Podedes ver o acto na seguinte ligazón.

Noraboa!

PARABÉNS AO NOSO ALUMNO DE 1º CM INSTALACIÓNS ELECTROTÉCNICAS

O pasado martes 21 de xuño, o alumno de 1º de Ciclo Medio de Instalacións Electrotécnicas, Abdel Jalil Mahdaoui Mañana, acadou o primeiro posto no concurso oraganizado por Asinec. Podedes ver o contido na ligazón

Parabens!

MES ORGULLO LGTBIQ+

A partir da iniciativa do equipo do voluntariado da biblioteca levamos a cabo unha actividade consistente na celebración dun coloquio sobre “identidade sexual” cunha mesa de debate sobre experiencias diversas e as súas problemáticas.