Centro Abalar

Matricúlate!!!!

Sección Delegada da
EOI de Ourense

Para máis información fai click aquí

NOVIDADES DO CHAMOSO

Imaxe de OpenClipart-Vectors en Pixabay

Accesos para Oposición Educación de Secundaria (Tribunal nº1).- Especialidade de Organización e Procesos de Mantemento de Vehículos

9/07/21

Hoxe rematou o proceso de selección de aspirantes a cursar o Ciclo Medio de Soldadura e caldeiraría, foron 14 as persoas seleccionadas e cubríronse todas as prazas que se ofertaban.  Parabéns aos seleccionados. O vindeiro 16 de xullo publicarase a adxudicación de prazas e o mesmo día 16 comeza o período de matrícula, que remata ás 13 horas do 23 de xullo.

O luns 12 están citados os inscritos no Ciclo Medio de Electromecánica de maquinaria e no Ciclo Superior de Automatización e robótica industrial para completar o proceso de selección.

5/07/21

Rematado o prazo de presentación, foron publicadas as listaxes provisionais de solicitudes de admisión a proxectos de formación profesional dual para o curso 2021/22. Ábrese agora o prazo de presentación de reclamacións contra estas listaxes, ata as 13:00 horas do mércores 7 de xullo.

DESAFIANDO A PANDORA

A mitoloxía grega cóntanos que cando Pandora abriu a caixa que lle entregara Zeus, os males espalláronse polo mundo. Hoxe, a expresión abrir a caixa de Pandora significa realizar unha acción en apariencia pequena ou inofensiva pero que pode traer consecuencias castrastóficas. O alumnado de 2º de ESO, convídavos a que abrades as súas caixas para descubir os grandes tesouros que nelas se esconden. Quen se atreve?

TRABALLO DE MÚSICA 2º ESO

Traballo de música 2º ESO feito por Sofía: "Ludwig van BEETHOVEN"

Álbum: CURSO 2020-2021 -> album_musica

PROXECTOS NA FP CS ADMINISTRACIÓN E FINANZAS

Proxectos Educativos na FP CS.

Ben feito todos, moitas gracias polo traballo feito.

ACTA PROVISIONAL DE SELECCIÓN DE ALUMNADO, REF: PROXECTO ERASMUS+

ROMEO Y JULIETA POR 1º DE BACHARELATO "LITERATURA UNIVERSAL"

O alumnado de 1º de Bacharelato e a sú docente, Paula, están moi orgullosos de presentar a súa producción da obra de William Shakespeare "Romeo y Julieta.

Ben feito!!!!

VÍDEO PROMOCIONAL DA FP DUAL EN OURENSE

IMPRESOS RECLAMACIÓNS CUALIFICACIÓNS E PROMOCIÓN

Para poder formalizar a túa reclamación sobre Cualificacións ou Promocións, descarga o documento. Podes entregalo na secretaría do IES