ACREDITACIÓN COMPETENCIA DIXITAL ALUMNADO ESO

Resolución do 28 de febreiro de 2024, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato de Galicia no curso 2023/24.

A certificación en competencias dixitais acredita os coñecementos, habilidades e aptitudes en competencias dixitais que toda persoa debe lograr para participar na sociedade dixital de forma segura e crítica usando as tecnoloxías dixitais. Establécense 4 niveis (Iniciación, Intermedio, Avanzado e Especializado). Máis información no seguinte ENLACE

O alumnado que obteña o título de ESO recibirá automaticamente o certificado que acredite o nivel de INICIACIÓN.

O alumnado matriculado en 4º ESO poderá presentarse a unha proba específica co obxectivo de acreditar os coñecementos, habilidades e actitudes propias do nivel INTERMEDIO. Podes descargar aquí o FORMULARIO DE INSCRICIÓN e entregalo na Secretaría do centro.

Estas probas celebraranse no centro no mes de maio e a data para anotarse remata o 15 de marzo.

Breve resumo no seguinte ENLACE