Complementarias

Concurso Odisea

50 alumnos de Cultura Clásica, Latín e Grego participaron no concurso online Odisea. Este ano o tema era A arte en Grecia e Roma.

O equipo Hades, formado por Gabriela Carballal Pazos e Nayeli Zamora García quedou segundo nas semifinales e clasificouse para a final en Galicia, que terá lugar o 9 de febreiro. Se gañan, participarán na final nacional.

Hai que destacar tamén a actuación do equipo Las cazadoras de Atenea, formado por Paula Viñas Lamas, Gabriela Antelo Siaba e Mencía Balado Sánchez, que quedaron terceiras de Galicia na semifinal.

O IES Plurilingüe de Ames gaña o Concurso-Exposición Letras Galegas 2021

O IES Plurilingüe de Ames e o CEIP de Porto Cabeiro de Redondela gañaron o Concurso-Exposición Letras Galegas 2021 convocado pola Xunta de Galicia.

O IESP de Ames acadou o premio para ser Etwinning School para o periodo 2024-2025.

O IESP de Ames acadou  o premio para ser Etwinning School para o periodo 2024-2025.

O IESP de Ames acadou  o pasado 13 de maio o premio para ser Etwinning School durante o periodo 2024-2025, tras ser solicitado na convocatoria anual das Etwinning School. Nesta convocatoria, este premio foi acadado en Galicia por 3 centros ( o noso centro e duas escolas de primaria).

Este premio éconsecuencia do traballo levado a cabo nos últímos anos na liña de internacionalización establecida no Plan de Formación do Profesorado do centro.

Neste momento hai un grupo de profesores do centro que están traballando en proxectos etwinning e que o proxecto etwinning We love our environment no que IES de Ames participou a través do profesor Roberto Barral con alumnado de Proxecto Competencial de 3º de ESO e Valores Éticos de 4º de ESO no curso 2022-2023 obtivo Selo Europeo de Calidade conxuntamente con escolas de Cantabria, Túnez e Xordania, pemitindo cumprir os requisitos

Durante o periodo 2024-25 o IESP de Ames poderá participar como Etwinning School en grupos de escolas e actividades dirixidas que estén dirixidas a estas escolas

Parabéns para o noso centro e para todos os participantes nos proxectos!

Que diría o teu epitafio?

Premio Minerva 2023

Lara Torea Suárez, alumna de 4º ESo e Carla Crespo Berdullas, alumna  de 2º de Bacharelato gañan os Premios Literarios Minerva organizados polo Colexio Manuel Peleteiro.

X Olimpiada de Filosofía

A alumna, do IES Plurilingüe de Ames, Olalla Redondo López, de 1º de Bacharelato, acadou o 1º premio da X Olimpiada de Filosofía de Galicia, que se celebrou o 2 de marzo de 2023 na Facultade de Filosofía da USC, pola modalidade de disertación, que implica ademais a  clasificación para a fase final da Olimpiada Estatal, que se celebrará en Canarias os días 27, 28 e 29 de abril.

Olimpiada de Bioloxía

O IES Plurilingüe de Ames acadou o pase a fase presencial da Olimpiada de Bioloxía.

25 N. Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra a Muller

25 de Novembro. Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra a Muller 2022

Vídeo de actividades e información da biblioteca

XXXII Olimpiada Matemática Nacional Junior

O alumno do IES PLurilingüe de Ames Xosé Asorey Rendo, de 2º ESO C, resultou gañador da XXXII Olimpiada Matemática Nacional Junior.

Campionato de bádminton 1º ESO