RECUNCHO POLA IGUALDADE

Todos os libros ubicados no recuncho da Igualdade teñen unha nova etiqueta para que podades identificalos con claridade.

A BIBLIOTECA DE LIBRÍN

A NOSA BIBLIOTECA ABRE AS SUAS PORTAS O VINDEIRO LUNS DÍA 1 DE OUTUBRO. LIBRÍN ESTÁ MOI CONTENTO DE RECIBIR AS NENAS, NENOS E FAMILIAS, E  TAMÉN DE QUE PODAN LEVAR OS SEUS LIBROS AS CASAS.

DENTRO DE MOI POUCO TEMPO  ESTARÁN EN MARCHA  OS CONTOS QUE VAN E VEÑEN, AS MOCHILAS VIAXEIRAS, ESCOITAMOS COMO LES, ...E MOITAS OUTRAS ACTIVIDADES QUE  SABEMOS QUE SON DO VOSO AGRADO.

OS IMPRESOS PARA SOLICITAR ESAS DÚAS ÚLTIMAS  ACTIVIDADES PODEDES DECARGALO DENDE AQUI.

IMPRESO MOCHILAS 2018-19.pdf84.99 KB
ESCOITAMOS COMO LES 18-19.pdf83.77 KB

DIA DE ROSALÍA

O vindeiro venres 23 de febreiro celebraremos o DIA DE ROSALÍA, e ilustraremos varios poemasmusicados da autora: Xan (3 anos ), Paseniño (4 anos ) e Como chove miudiño(5 anos ).

.

Pictogramas

Este  un material moi util para crear os nosos propios paneles de pictogramas e poder traducir textos de contos para os noso alumnos.

Para crear os noso paneis de comunicación con pictos.

International Day of peace

O pasado 30 de Xaneiro on motivo do " International Day of peace"  levamos a cabo unha serie de actividades na aula de Inglés na que participaron os nenos de 3, 4 e 5 anos. Primeiro elaboramos un mural que posteriormente colgamos na aula e logo cantamos todos xuntos unha canción.

TEATRO DE SOMBRAS

As mestras da escola deleitáronnos coa representación dun teatro de sombras "O pequeno abeto" enchendo de maxia a biblioteca da nosa escola.

Os nosos blogs

Artigos recentes