Axudas escolares municipais

Ábrese o prazo para solicitar as Axudas Escolares Municipais para libros, material escolar e comedor, para o curso 2021/2022. Podedes consultar as bases NESTE ENLACE.

Escola de Familias online con Catalina Prieto

Convidámosvos a todas as familias á terceira e última sesión de Escola de Familias Online deste curso, esta vez da man de Catalina Prieto, autora do blogue 24zanahorias. Será a segunda vez que contemos con ela no cole, non vola perdades!

Listaxes provisionais de persoas admitidas curso 2021/2022

Xa están publicadas as listaxes provisionais de persoas admitidas para o vindeiro curso 2021/2022 dende a pasada semana, no taboleiro interior da escola, tal e como vos informamos a todas as familias.

Para calquera dúbida podedes contactar connosco por teléfono ou correo electrónico.

Letras para desempate - Admisión 2021/2022

Resultado do sorteo público anual das letras de prioridade para resolver os empates no procedemento de admisión de alumnado para o curso 2021/2022 - ACCESO AO DOCUMENTO

Segunda sesión Escola de Familias Online

O MÉRCORES día 24 de febreiro teremos a segunda sesión de Escola de Familias Online, esta vez a través de Webex, con RAQUEL PEDROUSO, quen nos acompañará dende a Intelixencia Emocional para aportarnos estratexias de xestión para estes momentos de semi-confinamento que nos toca vivir.

Video do CEP Santa Tegra

Compartimos convosco este vídeo do noso Centro adscrito, o CEP Santa Tegra!

Proceso de admisión de alumnado 2021/2022

Tal e como establece a lexislación vixente, compartimos este documento no que se indican as vacantes da nosa escola para o vindeiro curso, así como o calendario do proceso e a zona educativa á que pertencemos.