A ATENCIÓN DAS FAMILIAS: INFORMACIÓN SOBRE DATAS E TRÁMITES PENDENTES DE FINAL DE CURSO.

O vindeiro martes día 23 de xuño, serán publicadas as cualificacións finais do alumnado para o curso 2019/2020. Atendendo ás recomendacións da Consellería de Educación, non se entregarán en papel, serán enviadas a través da plataforma de ABALAR Móbil.

Unha vez publicadas as notas, se as familias queren solicitar  unha titoría, poderán facelo polo ABALAR Móbil ou chamando ao teléfono do centro.

O prazo para reclamacións en ESO será os días 23 e 25 de xuño.

Ese mesmo día comeza o prazo para realizar os trámites habituais de final de curso. Para evitar aglomeracións e desprazamentos innecesarios, establécense de novo  quendas por cursos. Pregamos que acudan ao centro preferentemente na quenda correspondente, para realizar os seguintes trámites (AS FAMILIAS CON VARIOS FILLOS/AS PODERAN FACER OS TRÁMITES DE TODOS O MESMO DIA, NA QUENDA QUE PREFIRAN):

- Matrícula curso 2020/2021 (proporcionado polo centro/ pódese descargar aquí: matricula_inf_prim    matricula_ESO

- Devolución de libros de texto  de Fondo Solidario

- Devolución de libros da biblioteca  e mochilas viaxeiras

- Solicitude de comedor, e impreso para colaborar no comedor para os interesados/as (porporcionados polo centro/ pódense descargar aquí: solicitude comedor   impreso colaboración comedor)

- Recollida de material do alumnado que quedou no centro.

IMPORTANTE:  As familias deberán traer os libros de texto, libros da biblioteca e mochilas viaxeiras nunha bolsa de plástico, onde se indique  o nome e curso do alumno/a, que serán depositados nun lugar habilitado para tal fin.

MARTES 23 XUÑO e XOVES 25 XUÑO : Matrícula de  4º E 5º de Educación Primaria

VENRES 26 DE XUÑO A MARTES 30 XUÑO:  Matrícula de 6º de Educación Primaria e 1º de ESO

MÉRCORES 1 XULLO  A VENRES 3 DE XULLO: Matrícula de  1º, 2º e 3º  de Educación Primaria

LUNS 6 E MARTES 7 DE XULLO:  Matrícula de  2º, 3º e 4º  de ESO (SOLO ALUMNADO QUE APROBOU TODO EN XUÑO).

MÉRCORES 8 A VENRES 10 DE XULLO : Matrícula de Educación Infantil.

SOLO PARA ALUMNADO QUE SE MATRICULA POR PRIMEIRA VEZ NO CENTRO.

O alumnado que se matricula por primeira vez no centro, deberá achegar a seguinte documentación (só  aquela que non entregou na solicitude de admisión)

- Impreso para a Certificación Médica (proporcionado polo centro/pode descargala aquí: certif_medica)

- Fotocopia do Libro de Familia (follas onde están os país e o alumno/a)

- Fotocopia do DNI do alumno (se o ten)

- Fotocopia do DNI dos pais

- Fotocopia da Tarxeta Sanitaria ou Cartilla do Seguro.

- Certificado de empadroamento  (pedilo no Concello)

- 6 fotografías tamaño carné (recentes)

- Se procede doutro centro: Certificado de estudos que está a realizar