Ed. Infantil

Día de Rosalía

Durante o mes de  febreiro, o alumnado do CPI Plurilingüe de Santa Lucía, traballou cos poemas da escritora Rosalía de Castro e aproveitando que en marzo, conmemórase o día mundial da poesía, deixámosvos esta pequena mostra dos seus recitados.

Esperamos que vos guste!

Blogue do Departamento de Orientación

Queridos alumnos, familias e profesores do CPI Plurilingüe Santa Lucía, damos a benvida a un novo espazo de encontro e de informacións para toda a comunidade educativa!

Dende hoxe estará activo o novo blogue do Departamento de Orientación do noso centro, onde poderedes encontrar todo tipo de información de interese para poder conseguir o mellor desenvolvemento do nosos nenos e nenas.

Como di este proverbio africano: "Para educar a un neno, fai falla a tribu enteira". Temos que facelo entre todos e todas. Todos somos importantes e aportamos elementos fundamentais nese desenvolvemento.

Nesto consiste este blogue, en que as familias, o profesorado e os propios rapaces e rapazas teñan un lugar onde encontrar información e vivencias que nos servan nesa tarefa de crecemento.

O nome deste blogue é "Felices para ensinar. Felicer para aprender".

Cremos que é un gran reto: Ser felices!!

Porque ser felices implica que a tribu fixo a súa labor.

A por ese gran reto...

Saúdos e benvidos.

O Departamento de Orientación.

Novo blogue de Educación Infantil

Estimadas familias:
Comezamos un novo trimestre e esta vez ímolo facer dunha maneira un tanto especial debido a problemática mundial. Mentres sigamos nesta situación as clases vanse desenvolver de maneira telemática e en Educación Infantil  ímolo facer a través do seguinte blog: https://escolanacasa.blogspot.com
Podédes acceder a través da web do centro, pinchando na seguinte icona que se atopará no menú de blogues, e tamén no de Recursos do Menú de Educación Infantil.

ou directamente co link: https://escolanacasa.blogspot.com
Diariamente iremos colgando diferentes tarefas que os nenos/as terán que realizar na casa.
Moito ánimo para todos!
Un saúdo,