Novas alumnado

Cualificacións e período de reclamación

 

Atendendo a normativa de referencia (ordes polas que se establecen a ordenación e ou currículo e se regula a avaliación das distintas etapas educativas na Comunidade Autónoma de Galicia, orde do 3 de maio de 2023 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2023/24 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia), o período de reclamación as cualificacións será de dous días hábiles desde o día seguinte da comunicación.

 

25 de xuño: Comunicación das cualificacións a través de AbalarMóbil (ás 12:00).

26 e 27 de xuño: Período de reclamación formal ante dirección en horario de 11:00 a 13:00.

Calendario materias pendentes mes de xuño

 

Publícase o calendario correspondente ao mes de xuño de materias pendentes de outros cursos para alumnado de ESO.

 

Enlace ao calendario

PUNTO LARANXA contra o acoso e o ciberacoso escolar

Dende fai uns días temos instalado no centro un Punto Laranxa contra o acoso e o ciberacoso, enviado dende a Consellería e consistente nun buzón onde calquera membro da comunidade escolar pode depositar de xeito anónimo feitos dos que é coñecedor de acoso ou ciberacoso a alumnado do centro.

Do mesmo xeito na páxina web está habilitado un punto laranxa virtual onde se poden deixar mensaxes, tamén de xeito anónimo, sobre situacións vividas en primeira persoa ou a terceiros, co fin de contribuir á eliminación deste tipo de comportamentos e preservar o benestar do noso alumnado.

Na entrada do edificio administrativo temos guías informativas para alumnado, profesorado e familias que nos poden servir de axuda no tratamento dos dispositivos dixitais e das redes sociais dos menores.

 

                                    

CALENDARIO DE MATERIAS PENDENTES DA ESO. 3ª AVALIACIÓN

04/29/2024 06:53
Etc/GMT

CALENDARIO DE MATERIAS PENDENTES DA ESO. 3ª AVALIACIÓN

Calendario. Pinchar aquí

Club de Lectura


HORARIO DO CENTRO

HORARIO ADMINISTRACIÓN A PARTIR DO 1 DE XULLO
O horario de administración dende o 1 de xullo será de
9:00 a 12:00 h

SOLICITUDE DE UTILIZACIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2022/2023.

Estimadas familias:

Poñemos á vosa disposición o formulario de SOLICITUDE DE UTILIZACIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR para o curso 2022/23.

Rogamos leades as instrucións que se inclúen no arquivo anterior. A solicitude debe ser entregada na secretaría do centro do 1 ao 10 xullo de 9 a 12h.

LER INFORMACIÓN IMPORTANTE RELATIVA A SOLICITUDE DE USUARIO DE COMEDOR

 

Un saúdo.

Secretaria.

 

MATRÍCULA ALUMNADO NOVA INCORPORACIÓN CURSO 2022-2023

Destinatarios:

Alumnado de nova incorporación ao centro.

Período de presentación de matrículas:

a.   Educación infantil e primaria: do 20 ao 30 de xuño de 2022

b.   E.S.O.: do 25 de xuño ao 10 de xullo de 2022

Onde presentar a documentación? 

Na secretaría do centro.

En que horario? 

De 9.45 h a 12 h e de 13.30 a 14 h

Que documentación presentar?  (Premer en cada documento para descargar).

1. Impreso de matrícula (AnexoIII_11 para Educación Infantil e Primaria e AnexoIII_21para Educación Secundaria).

2. Fotocopia de todas as páxinas do libro de familia _escritas a bolígrafo_. (Non é necesario entregar se xa se  fixo na solicitude de admisión)

3. Fotocopia do DNI do/a alumno/a, do pai e da nai, ou titores legais. (Non é necesario entregar se xa se fixo na solicitude de admisión)

4.  2 fotografías tamaño carné.

5.  Impreso de solicitude do servizo de transporte (de ser o caso):

  a) Impreso de solicitude do servizo de transporte1

b) O alumnado que queira solicitar transporte escolar e non teña dereito, deberá cubrir o impreso como usuario excepcional1.

6. O alumnado que solicite comedor escolar deberá presentar:

a) Impreso de solicitude do servizo de comedor escolar1

b) Modelo de autodeclaración e especificación (publicarase cando estea dispoñible)

7. Autorización para a utilización da imaxe 1 do/a alumno/a.

8. Formulario de elección de lingua1(só para 4º de educación infantil)

9. Certificación académica do último curso realizado expedido polo centro de orixe (sempre que o alumno/a non se incorpore por primeira vez ao sistema educativo obrigatorio español)

10. Autorización para a recollida do alumnado:

 a) Impreso  para alumnado de E. Infantile 1º, 2º,3º e 4º de Ed. Primaria 1.

 b) Impreso para alumnado de 5º e 6º de Ed. Primaria e Ed. Secundaria 1.

11. Resgardo que xustifique o ter pagado o Seguro escolar (1,12€) no nº de contaAbanca ES372080 54336730 40100135 (só alumnado de 3º e 4º curso da ESO)

 

12. Impreso de materias optativas (só para Educación Secundaria)1

      Impreso1ºESO. Impreso 2º ESO. Impreso 3º ESO. Impreso 4ºESO

13. Sobre de matrícula2

14. O alumnado con enfermidade crónica que precise algún tipo de apoio no centro deberá solicitar e entregar debidamente cuberto o impreso do PLAN DE ATENCIÓN INDIVIDUALIZADO1.

 

1Recóllese na secretaría do centro ou descárgase da páxina web do centro.

2Recóllese na secretaría do centro.

 

IMPORTANTE: Ao comezo de curso, é conveniente que todas as familias teñan descargada a aplicación AbalarMóbil nos seus terminais para a comunicación co equipo docente do alumnado.

 

 

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DE ALUMNADO ADMITIDO NA RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2022/23 PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS.

02/24/2022 11:42
Etc/GMT

Desde hoxe está publicada a listaxe de alumnado admitido que procede de centros adscritos de Educación Infantil, para o curso 2022/2023.

Poderase consultar no taboleiro de anuncios do noso centro.

Comunicámoslles que todas as solicitudes de reserva de praza presentadas no centro foron admitidas.

 

Formalización de matrículado 20 ao 30 de xuño de 2022.

 

MERCADO SOLIDARIO

Esperámosvos no mercado solidario que se levará a cabo na biblioteca do centro o luns 20 de decembro!

Pica na imaxe para ver o cartel.

 

*As máscaras que se entreguen deberán vir no seu correspondente embalaxe.

 

 

MERCADO SOLIDARIO

Powered by Drupal - Design by artinet