A viaxe de Rosalía

ANPA

O alumnado de 1º,2º,3º e 4º de educación primaria asistiu no Centro Sociocultural de Friol á representación da obra de teatro A Viaxe de Rosalía, a cargo da titiriteira Larraiz, nun evento que foi posible grazas á xentileza da ANPA do noso centro escolar. A obra realizouse coa interpretación de monicreques de mesa de grande talla artística, así como da manipulación de obxectos acompañados dunha música moi acaída, un vestiario fermoso e moi digno para a representación dos personaxes para coñecer a vida e obra de Rosalía de Castro.

FRANCISCA DO CAMPO leva século e medio contando a todo o mundo a historia da súa querida afillada ROSALÍA de CASTRO. Ela foi quen axudou a criala e quen compartiu as vivencias máis cotiás e entrañables. Cargada de maletas con teas, zapatos e moitas cousas queridas para ela, comparte con nós a traxectoria vital e artística dun símbolo irrenunciable para a cultura galega.