Olimpiada de Xeografía

Dep. Ciencias Sociais

Do mesmo xeito que o ano pasado, o noso centro tomou parte na III Edición da Olimpíada Xeográfica Junior,  na que estivemos representados por sete alumnos e alumnas de 3º da ESO, que tiveron unha grande actuación. Dita cita tivo lugar en Santiago de Compostela. Ademais desta competición, tamén se aproveitou para que o resto de alumnos e alumnas do mesmo curso, así como o alumnado de 2º da ESO, puidesen realizar unha visita cultural á capital galega, entre os que destacou unha visita ó Museo de Historia Natural de Santiago, que tivo unha gran acollida entre a delegación escolar.

Os nosos representantes nesta Olimpíada de Xeografía foron Antía Iglesia, Lucía Espiñeira, Andrea Vázquez, María Jesús Vázquez, Samuel Rodríguez, Alejandro Sobrado e Xan Ceide. Samuel Rodríguez foi o máis destacado nesta competición, quedando moi cerca dos postos do pódium deste evento no que tomaron parte centros de toda Galicia e na que o noso centro foi o único representante da provincia de Lugo.