Charla "Ciencia á Feira". Micorrizas e microenxertos.

Dep. Ciencias Naturais

O alumnado de 6º de educación primaria e de 1º da ESO asistiu a unha nova charla do programa Ciencia á Feira, a terceira e derradeira,  que estivo organizada pola USC en colaboración co noso centro educativo. Esta acción densenrolouse tanto na biblioteca como na aula de 6º de educación primaria, onde os alumnos e alumnas puideron experimentar as distintas técnicas de micorrización controlada das árborres e microenxerto in vitro.

O alumnado poido ver como é un microenxerto, unha técnica que gracias a biotecnoloxía permite facer os enxertos mediante o cultivo in vitro, é decir, con pugas e padróns de moi pequeno tamaño que medran en tubos de ensaio.

Pola súa parte, as micorrizas son raíces modificadas formadas pola unión de raíces finas das plantas verdes e fungos altamente especiliazados que viven nelas.