Debut do equipo de tenis de mesa

Dep. Ed. Física

O pasado venres 23 de febreiro tivo lugar o debut dun novo equipo xestionado íntegramente polo profesorado de educación física do noso centro. Neste caso foi o equipo de tenis de mesa, un deporte que leva xa dende comezo de curso desenrolándose no noso centro educativo, grazas á compra por parte do Concello de Friol de dúas mesas de tenis de mesa para que os nenos e nenas do colexio poidan practicar este deporte nos períodos de lecer e nas clases de educación física.

O debut tivo lugar en Chantada e celebrouse en paralelo co torneo de badminton, que tamén tivo lugar na mesma localidade e que supoñía a segunda xornada preparatoria na que tomaron parte máis de 30 alumnos e alumnas da ESO do centro e que tiveron unha destacada actuación, volvendo a ser unha vez máis o grupo máis numeroso que tomou parte neste encontro.

Os membros do equipo de tenis de mesa son:

. Categoría infantil: Alex Ares, Adam Veiga, Hugo Castro, Alan García, Anxo Moreno, Yerai Fontela, Manuel Pérez, Lucas Roca

. Categoría cadete: Iván Neira, Marcos Seijas, Oihane Gómez.