Presentación do libro "O Castro Friulio"

Felipe Barata

O pasado sábado 24 de febreiro tivo lugar no Centro Sociocultural de Friol a presentación do libro O Castro Friulio, editado pola Asociación Cultural A Castronela e escrito por Francisco Montes, membro da nosa comunidade escolar. Neste acto, no que ademais se conmemorou o Día de Rosalía, o noso centro tivo un papel protagonista, xa foi unha das institucións ás que se lle doou un libro para a biblioteca do centro e no que ademais, o colexio ten un papel situacional dentro do argumento do conto.

Neste acto, varios alumnos e alumnas tiveron un papel moi destacado no acto. Mara Montes fixo unha presentación sobre a figura de Rosalía de Castro, mentres que Icía López e Anxo Moreno leron varios fragmentos da obra da poetisa galega. Así mesmo, tanto o propio Anxo como Borja Arias figuran como protagonistas do conto O Castro Friulio.