Human clock

Con este xogo "Human clock" o alumnado traballou a competencia en comunicación lingüística aprendendo dun xeito lúdico as horas.

Relizaron un reloxio humano no que as súas mans eran as agullas que representaban as horas coa axuda de material manipulativo.

Esta temática traballouse mediante cancións e xogos conformando así unha aprendizaxe significativa.

Human clock

my job

Con esta actividade o alumnado traballou a competencia en comunicación lingüística mediante a temática "My Job".

Relizaron maquetas sobre os lugares de traballo vistos na unidade e construíron frases sobre a súa labor empregando as estructuras gramaticales traballadas.

Fomentouse a interdisciplinariedade coa área de Plástica mediante a creación artistística das súas construccións.

making cupcakes

We have fun all together cooking with a proffesional chef.

making cupcakes

We have fun all together cooking with a proffesional chef.