Competencia en comunicación lingüística

Reto.

O alumnado de Infantil B fixeron fronte a este reto: entre todos formar o percorrido que vemos na imaxe da tarxeta 1 e logo xogar, cunha consigna clara, todos tiña que participar, chegar a conclusións consensuadas.

A primeria ver que fixeron o RETO foi xenial, case sen discursións entre eles, coas ideas claras. A segunda moito mellor.

EXPERIMENTANDO CON MESTURAS

Nesta actividade eleximos sustancias cas que nos apetecía experimentar, determinamos o material a utilizar e tomamos notas das nosas hipóteses. Despois de levar a cabo as mesturas, observamos se as nosas suposicións erna correctas ou non.

ACTIVIDADES COA MESA DE LUZ

Os máis pequeniños traballamos dun xeito moi motivante utilizando unha mesa de luz. Enriba fixemos agrupacións con pedras de cores e as nosas creacións con figuras de xel.

PAPIROFLEXIA

Nesta actividade traballamos a comprensión de textos instructivos e realizamos animais con papel, neste caso unha bolboreta.

LIBROLAND

Coñecedes LIBROLAND?

Libroland é o proxecto que aglutina todas as actividades que realizamos nos cursos 5º e 6º de Educación Primaria en relación coa lectura e a creación literaria:

- Concursos literarios.

- Booktube.

- Tómbola lectora.

- Exposicións temporais e outras actividades puntuais relacionadas coa lectura e a escritura.

Libroland conta, ademais dun espazo físico (o taboleiro do corredor) onde se expón a información sobre as actividades que realizamos, cun espazo virtual, dentro da plataforma Agueiro. Aí é donde se publica tamén a información sobre os concursos literarios, as fotografías tomadas na nosa "Tómbola lectora" (celebrada anualmente) e outras actividades, como a nosa canle de vídeos BOOKTUBE, onde o alumnado nos fala a través de vídeos sobre os libros que máis lle gustan.

Podedes acceder a LIBROLAND premendo na imaxe inferior, ou senón tedes tamén un acceso permanente na columna esquerda web do centro, na sección "Os nosos blogs".

Visitádenos!

BOOKTUBE

Coñecedes o fenómeno dos "Booktubers"? Pois xa chegou ao Cernadas!

Os Booktubers son lectores insaciables. Gústalles moitísimo ler, devoran libros e máis libros pero, o que tamén lles gusta moito é... falar sobre os libros que len!

E como o fan? Pois a través de divertidos vídeos-reseña nos que nos contan o argumento do libro en cuestión, acompañándoo de comentarios, valoracións, datos curiosos e animándonos a desfrutar da súa lectura tanto como eles o fan.

Trátase dunha forma moi amena e actual de falar de libros e lectura, un hábito que está tan de moda coma o de gravar vídeos!

Se queredes ver aos nosos Booktubers de 5º e 6º en acción, podedes facelo accedendo ao noso Booktube, dentro do espazo Libroland, ou premendo na seguinte imaxe.